blue_yoshi Skrivet 11 April 2004 Rapport Skrivet 11 April 2004 såklart du kan. om du kan engelska :P gå in på http://www.zelda.com/universe/walkthrough_z5.html där hittar du allt :D
Thunder Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Skrivet 12 April 2004 Har klarat templet med en guide av 0013. Vad ska man göra efter?
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 d.v.s. att du ska vandra till öknen och göra lite småkraffs innan du kommer till spirit temple! du ska hitta arbetarna bl.a. som finns i byggnaderna som är där :/
Thunder Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Skrivet 12 April 2004 Okej är mitt i öknen vid ett ställe som man får en lila rubees om man tänder lyktorna vad ska jag göra här?
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 lila rupees och tända lyktor? jag har ingen aning om vad du snackar om :P Har du räddat alla bro arbetarna? annars så ska du leta efter dom där alla tjejerna går runt och vaktar!
Thunder Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Skrivet 12 April 2004 Hallå jag är i öknen jag har hittat alla jobbare det pratar jag om jag har följt alla flaggor och kommit till ett ställe som jag sa
blue_yoshi Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 kolla den sidan som jag gav dig :D där står allt ;)
KazeN Skrivet 12 April 2004 Rapport Skrivet 12 April 2004 jaha.. nu tror jag att jag hänger med ;) du menar att du bara ser en liten byggnad? ok då ska du gå upp på taket. när du är där uppe ska du använda lens of truth och följa efter spöket. Du är nu framme i dessert colosous (nått sånt). spring fram till templet och gå in. du kommer upptäcka att du inte kan krypa igenom hålet så gå ut ur templet och sheik lär dig sången så att du kan komma tillbaka som liten.
Thunder Skrivet 12 April 2004 Författare Rapport Skrivet 12 April 2004 Tack har fått låten nu har ni guide?
blue_yoshi Skrivet 13 April 2004 Rapport Skrivet 13 April 2004 mm. om du använde den guiden som jaggav dig förut så finns hela spelet med. nästan. inte alla småsaker som du ska ha. t. ex det största svärdet m.m. men forsätt att fråga det är ju det vi finns för :D and one thing more ;) GOOD LUCK!
Rekommendera inlägg