Gäst QuikSilver Skrivet 14 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2006 Klart man har sett Ensam hemma! Dom är ganska roliga. 500 inlägg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slumpen Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 1,2 är bra och roliga-- riktiga klassiker.. 3,4 BUUU---inte samma skådespelare och tror det är i 3an är han inte äns ensammen:P den dära lilla knubbisen davito eller vad han heter är den skönaste skurken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Han heter Daniel Stern den där lilla knubbisen i ettan och tvåan :D Han är den roligaste i filmerna tycker jag ochså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 Han är en rolig tjuv som misslyckas totalt och det är det som är så roligt. Han gör sig till åtlöje och det på grund av en lite pojke. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 I huvudpersonen i ettan och tvåan liknade mig när jag var yngre (skulle villja ha ett fotto att vissa ska se vad jag kan göra) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mîhker Skrivet 16 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2006 1:an- Bra men lite för "konstig" för mig 2:an- Den bästa av HomeAlone filmerna! 3:an- Skitig! Dålig skådesspelare 4:an- Skitig! Skådesspelaren har jättestora ögon och det händer ingenting! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 17 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2006 Har bara sett ettan och tvåan Dom är roliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 d e bra ettan å tvåan som e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 1:an- Bra men lite för "konstig" för mig 2:an- Den bästa av HomeAlone filmerna! 3:an- Skitig! Dålig skådesspelare 4:an- Skitig! Skådesspelaren har jättestora ögon och det händer ingenting! Jepp den andra filmen är den bästa av alla. För att när man kollat på den första filmen ser man jättemycket komedi. Sedan i andra filmen finns det dessutom hämnd, en handling och framförallt ett stort äventyr i New York. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Håller med om att andra filmen är den bästa. Den är främst bra p.g.a att den utspelar sig i New York och har rolig handling plus att Macaluay Culkin och tjuvarna är väldigt roliga. Ettan är ochså en väldigt bra komedi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 18 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2006 Jepp komedin är i världsklass och så är mycket spänning och den andra filmen är verkligen ett sant äventyr, han är ju fast i New York - stan som aldrig sover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 19 Februari 2006 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2006 1:an är bäst finns det en fyran det visste inte jag :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.