Kevve Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Tankade patchen nyss, loggade in och skulle kolla på talent tree ändringarna på min hunter, och såg till min förvåning att det låg en talent point där? Va speccad 0/15/56 så det är 71. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Vad är det du försöker säga? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Samma här. fick en extra talent point lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 5 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Vad är det du försöker säga?Har blizzard gett alla en extra talent point? Är vad jag försöker säga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 Läste på mmowned att hunters tydligen fått 2 mer tallent points på nåt sätt, förmodligen en bug. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 YAY! :D Vill gjärna har fler! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2009 När dualspecc var nytt kunde kan få fler och fler och fler men på 85 points eller nåt fick man dc också försvann det :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 6 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Augusti 2009 Haha Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fishmaster Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Var uppe i 96 talent points när Dual-Specc var nytt, funkade såklart inte men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg