Hoppa till innehåll

P'ker


Luxaxix

Rekommendera inlägg

Tjo, har börjat lite smått på en f2p p'ker till Rs, men vet inte riktigt hur jag ska levla den...

 

Just nu har jag:

 

41 attack

46 strength

1 def

1 range

24 pray

1 mage

 

41 attack var ett misstag, glömde byta :/ Men men...

 

Jag tänkte dra lite Range nu, åtminstone lvl 40, för D hide, senare ska jag fixa 43 pray också... Men hur hög Range -måste- jag ha för att få en bra p'ker? Och hur hög strength?

 

Behöver jag ha magic eller klarar jag mig utan?

 

Jag vill ha en rolig p'ker, och jag vill inte levla allt för mycket...

 

(Pengar är inga problem)

 

//Luxaxix

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjo, har börjat lite smått på en f2p p'ker till Rs, men vet inte riktigt hur jag ska levla den...

 

Just nu har jag:

 

41 attack

46 strength

1 def

1 range

24 pray

1 mage

 

41 attack var ett misstag, glömde byta :/ Men men...

 

Jag tänkte dra lite Range nu, åtminstone lvl 40, för D hide, senare ska jag fixa 43 pray också... Men hur hög Range -måste- jag ha för att få en bra p'ker? Och hur hög strength?

 

Behöver jag ha magic eller klarar jag mig utan?

 

Jag vill ha en rolig p'ker, och jag vill inte levla allt för mycket...

 

(Pengar är inga problem)

 

//Luxaxix

Varför 43 pray?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAH! Om du skall vara free2play skall du inte bli mer en 1 pray. du failar stort med prayer 43 om du e f2p..

 

Har själv en 53lvl pure som är 26prayer han failar stort

Och en 40lvl pure 1pray som vinner 95% av sina fighter i pvp.

 

Oj... Tittade ner och märkte nu att du är 24pray.

Jag röstar för att göra en ny gubbe ( Det är ju bara vad jag tycker men.. Det är vad jag skulle göra )

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Varför 43 pray?

 

Protect againts Magic, range och meele.

 

HAH! Om du skall vara free2play skall du inte bli mer en 1 pray. du failar stort med prayer 43 om du e f2p..

 

Har själv en 53lvl pure som är 26prayer han failar stort

Och en 40lvl pure 1pray som vinner 95% av sina fighter i pvp.

 

Oj... Tittade ner och märkte nu att du är 24pray.

Jag röstar för att göra en ny gubbe ( Det är ju bara vad jag tycker men.. Det är vad jag skulle göra )

Jasså? 26 prayer kan jag förstå att han failar, men 43? Jag har spelat Fist of Guthix med och utan protect againts ... och har klarat mig oerhört mycket bättre med protect kan jag säga, det gör en ganska stor skillnad, sen vet jag av egen erfarenhet att allt under 37 prayer suger...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte om du vet det, men bara 3/10 av din magic def kommer från din def lvl, så ett tips e ju att dra så hög magic lvl att du inte lvlar något i cb, får då får du magic def. (Jag har för mig att det är så att om du ska lvla i cb med range eller magic, måste du om den andra skillen med ett par lvlar.)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vet inte om du vet det, men bara 3/10 av din magic def kommer från din def lvl, så ett tips e ju att dra så hög magic lvl att du inte lvlar något i cb, får då får du magic def. (Jag har för mig att det är så att om du ska lvla i cb med range eller magic, måste du om den andra skillen med ett par lvlar.)

Hm

Tänkte på typ Bind och sånt också, är det användbart? Om man typ springer lite längre in i wildy och letar vilsekomna noobs?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAH! Om du skall vara free2play skall du inte bli mer en 1 pray. du failar stort med prayer 43 om du e f2p..

 

Har själv en 53lvl pure som är 26prayer han failar stort

Och en 40lvl pure 1pray som vinner 95% av sina fighter i pvp.

 

Oj... Tittade ner och märkte nu att du är 24pray.

Jag röstar för att göra en ny gubbe ( Det är ju bara vad jag tycker men.. Det är vad jag skulle göra )

Jasså? 26 prayer kan jag förstå att han failar, men 43? Jag har spelat Fist of Guthix med och utan protect againts ... och har klarat mig oerhört mycket bättre med protect kan jag säga, det gör en ganska stor skillnad, sen vet jag av egen erfarenhet att allt under 37 prayer suger...

 

Pray är onödigt i F2p, du går mycket upp i cb och den hjälper nästan ingenting i f2p . Eftersom att inte någon kan slå över 30 i f2p.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAH! Om du skall vara free2play skall du inte bli mer en 1 pray. du failar stort med prayer 43 om du e f2p..

 

Har själv en 53lvl pure som är 26prayer han failar stort

Och en 40lvl pure 1pray som vinner 95% av sina fighter i pvp.

 

Oj... Tittade ner och märkte nu att du är 24pray.

Jag röstar för att göra en ny gubbe ( Det är ju bara vad jag tycker men.. Det är vad jag skulle göra )

Så du menar att man blir sämre av att ha högre prayer?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAH! Om du skall vara free2play skall du inte bli mer en 1 pray. du failar stort med prayer 43 om du e f2p..

 

Har själv en 53lvl pure som är 26prayer han failar stort

Och en 40lvl pure 1pray som vinner 95% av sina fighter i pvp.

 

Oj... Tittade ner och märkte nu att du är 24pray.

Jag röstar för att göra en ny gubbe ( Det är ju bara vad jag tycker men.. Det är vad jag skulle göra )

Så du menar att man blir sämre av att ha högre prayer?

 

Du får ju högre combat level och då kan personer i högre level attackera dig, du vet ju alldrig vad som väntar dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...