Hoppa till innehåll

First Aid Högre En 300


Str4ndB3rg

Rekommendera inlägg

Var finns trainern som man kan traina first aid 300+ jag har bara 300 på min jag vill ha högre men kan inte hitta trainern?

Honor hold som alliance och Thrallmar som horde. Efter det får du döda mobs i Zul'Drak eller högre för att få en bok.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var finns trainern som man kan traina first aid 300+ jag har bara 300 på min jag vill ha högre men kan inte hitta trainern?

Honor hold som alliance och Thrallmar som horde. Efter det får du döda mobs i Zul'Drak eller högre för att få en bok.

 

Falcon Watch för horde* och Temple of Telhamat för alliance*, båda finns i Hellfire Peninsula.

 

Du kan inte få boken för [Heavy frostweave bandage] förrän du har 390 first aid, säger detta så att du inte råkar farma förgäves i onödan.

Redigerat av Tunnelvision
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Var finns trainern som man kan traina first aid 300+ jag har bara 300 på min jag vill ha högre men kan inte hitta trainern?

 

Honor hold som alliance och Thrallmar som horde. Efter det får du döda mobs i Zul'Drak eller högre för att få en bok.

 

Falcon Watch för horde* och Temple of Telhamat för alliance*, båda finns i Hellfire Peninsula.

 

Du kan inte få boken för [Heavy frostweave bandage] förrän du har 390 first aid, säger detta så att du inte råkar farma förgäves i onödan.

 

Aha, jag visste att det var i Hellfire Peninsula, men inte vilken. Så jag tog för givet att det var dom två mest "kända" platserna. D:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Hittade nu, Vengeance Landing i Northrend.

 

Läs? Det står högre upp, du behöver en manual som droppas av random mobs i Northrend för att komma högre

Trainade i Northrend, kan få till 450 nu.

Redigerat av Sound
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hittade nu, Vengeance Landing i Northrend.

 

Läs? Det står högre upp, du behöver en manual som droppas av random mobs i Northrend för att komma högre

Trainade i Northrend, kan få till 450 nu.

 

Har dom ändrat? Vilken överraskning ;_;
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs? Det står högre upp, du behöver en manual som droppas av random mobs i Northrend för att komma högre

 

Trainade i Northrend, kan få till 450 nu.

 

Har dom ändrat? Vilken överraskning ;_;

 

Boken är nog bara så man får Heavy Frostweave bandage.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Läs? Det står högre upp, du behöver en manual som droppas av random mobs i Northrend för att komma högre

 

Trainade i Northrend, kan få till 450 nu.

Har dom ändrat? Vilken överraskning ;_;

 

Boken är nog bara så man får Heavy Frostweave bandage.

 

Yepp, Hivee tänkte väl dom redan tränat till Frostweave och dom behövde få maxad då Frostweave blir grå innan 450/450 (?)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...