Boffaroffe Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 447 kr första gången är mycket.12 kronor i månaden för serverplats.95 kronor per ÅR för domän. 115 kronor uppllggningsavgift som sedan kommer försvinna. Samt moms på det. Du kommer knappt billigare undan. Dessutom har one en riktig bra kundservice. Det ligger i den prisklassen du skrev i första inlägget med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Okej tackar jag köper kanske från one.com det är allt i 1 eller hur ? så jag behöver bara fixa alla kodningar sen ladda upp med FTP program? jag har en server och ska fixa FASTDL till den. Finns det några guider på microsoft fronpage? Jag kan inte koda men jag tänkte frontpage gör ju jobbet åt en. Jag vill med veta vilka storlekar det ska vara på bilder och banners för jag måste ordna design. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Jaha, Du inser att med Frontpage att sidorna kommer bli extremt fula? Lär dig html, css and youre off to go. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 11 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Ja men jag har ingen lust att lära mig kan jag inte använda Dream Weaver da skulle det fungera? asså skulle det se snyggt ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Ja men jag har ingen lust att lära mig kan jag inte använda Dream Weaver da skulle det fungera? asså skulle det se snyggt ut ? Om du inte har lust att lära dig ska du inte göra hemsidor. Koden i Dreamweaver är hemsk också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Du kan ju skaffa en gratis template. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.