WishCookie Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Detta intresserar nog inte så Många. Men det är min första och det enda jag kunde komma på nu. MoonlampsGameNews Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Förstår inte mig på bloggare, känns bara som ett försök till att få uppmärksamhet och leka kändis. Aja, jag tyckte iallafall att ditt första inlägg mer verkade som en nyhet än ett blogginlägg, om man bloggar så skriver man väl om sig själv eller? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 9 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Förstår inte mig på bloggare, känns bara som ett försök till att få uppmärksamhet och leka kändis. Aja, jag tyckte iallafall att ditt första inlägg mer verkade som en nyhet än ett blogginlägg, om man bloggar så skriver man väl om sig själv eller? :3 Ja jag vet, Men Jag kommer skriva lite om mig själv, och vad jag har gjort, Dock så kommer jag skriva lite nyheter med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Ja jag vet, Men Jag kommer skriva lite om mig själv, och vad jag har gjort, Dock så kommer jag skriva lite nyheter med.Kom tillbaka när du skrivit om dig själv så blir det lättare att ge dig konstruktiv kritik. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Sidan ser ganska fräsch ut iaf. :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BURK Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Detta intresserar nog inte så Många. Men det är min första och det enda jag kunde komma på nu. MoonlampsGameNews Skön sida :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Eh, va? En blog måste absolut inte handla om än själv. De största bloggarna har ett tema, typ datorer, spel, mode, film, bilar etc. Människor rent generellt sätt är helt ointresserade av att läsa vad du åt till frukost. vill man ha många läsare så bör man hitta ett tema att skriva om. Fast det är klart, bryr man sig inte om ifall folk läser eller inte utan bara vill skriva av sig så kan man ju blogga om sig själv. Världens tre största bloggar, TMZ, Gizmodo och Perez Hilton handlar om kändisar, och teknik/gadgets. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Och sveriges tre största handlar om flickor , mode deras vardag när de leker brats typ? :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Och sveriges tre största handlar om flickor , mode deras vardag när de leker brats typ? :3Precis, jag tänkte mer ur svensk synvinkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SURF Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 (redigerat) Viktigt att tänka på när du skapar en blogg: Vad är syftet med bloggen? a) Skriva av sig b) Få många läsare a ställer inga krav på dig och vad du skriver, det behöver inte intressera någon. Har du däremot siktet inställt på b så måste du dels sticka ut från resten av den gigantiska bloggosfären (skriv inte om sådant som många andra redan skrivit om, till exempel spelnyheter man finner på de flesta större siterna) och dels marknadsföra dig. Med marknadsföring menar jag exakt allt som ger din blogg en bra image, alltifrån design till "word of the mouth". Edit: jag hatar att b) konverteras till en smilie, tur att man kan bocka ur det. Redigerat 9 Augusti 2009 av Sandkakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Funkis Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Viktigt att tänka på när du skapar en blogg: Vad är syftet med bloggen? a) Skriva av sig B) Få många läsare a ställer inga krav på dig och vad du skriver, det behöver inte intressera någon. Har du däremot siktet inställt på b så måste du dels sticka ut från resten av den gigantiska bloggosfären (skriv inte om sådant som många andra redan skrivit om, till exempel spelnyheter man finner på de flesta större siterna) och dels marknadsföra dig. Med marknadsföring menar jag exakt allt som ger din blogg en bra image, alltifrån design till "word of the mouth". Edit: jag hatar att B) konverteras till en smilie, tur att man kan bocka ur det. Applåderar. Ifall du vill skriva en blogg om spel så kan du kolla upp många andra bloggar som är populära och se vad det är som gör att de får många läsare. Rekommenderar att inte heller bara läsa svenska bloggar utan utländska också. MacGyver @ Det är väl inget fel med att vilja få lite uppmärksamhet och bli kändis? Jag skulle jättegärna vilja bli igenkänd på tunnelbanan eller någon annan stans då och då. Med hjälp av det vill man ju påverka andra med det man vill skriva i sin blogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 (redigerat) Min kompis gjorde denna blogg, själv var jag med och skrev litegrann :P http://bodenstreethooligan.blogg.se/ De gick bra tills ett par tidningar började skriva om bloggen som förespråkade våld å sånt, hehe. ja men fortsätt skriv, de blir nice :) Redigerat 10 Augusti 2009 av Svetsloppan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.