Lynott Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 När jag går in på "Hitta användarens tidigare inlägg/ämnen" inne på min profil så kommer detta upp. Varje gång jag försöker, även efter 15sek, har varit så rätt länge nu men inte orkat fråga om hjälp förens nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 10 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Augusti 2009 När jag går in på "Hitta användarens tidigare inlägg/ämnen" inne på min profil så kommer detta upp. Varje gång jag försöker, även efter 15sek, har varit så rätt länge nu men inte orkat fråga om hjälp förens nu. Du har kollat på Inlägg eller Ämnen och sedan direkt klickat på Ämnen eller Inlägg. Alltså måste du vänta 15 sekunder innan du trycker på den andra. Alltså om du klickat på Inlägg måste du vänta 15 sekunder för att klicka på Ämnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 12 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 När jag går in på "Hitta användarens tidigare inlägg/ämnen" inne på min profil så kommer detta upp. Varje gång jag försöker, även efter 15sek, har varit så rätt länge nu men inte orkat fråga om hjälp förens nu. Du har kollat på Inlägg eller Ämnen och sedan direkt klickat på Ämnen eller Inlägg. Alltså måste du vänta 15 sekunder innan du trycker på den andra. Alltså om du klickat på Inlägg måste du vänta 15 sekunder för att klicka på Ämnen. Jag sade att jag inte hade gjort det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.