Hoppa till innehåll

Ändra Character


ShamanOwns
 Dela

Rekommendera inlägg

tjena. Har gjort en blood elf paladin female och jag har precis börjat tanka lite..fast problemet är att jag tkr att female ser så svaga ut som tanks så jag skulle vilja byta namn och ändra till male. men det allra största problemet är att jag inte får byta för att mina föräldrar tkr typ att det är för dyrt att betala 150 kr för det och de vill inte lägga ut ett visa kort på internet eller så.

så hur ska jag göra för att kunna övertala dem så jag får göra det, och kan man betala på något annat sätt??

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är dom också rädda för att använda Visa på coop? :rolleyes:

Ingen fara med att betala blizzard, men nej det finns inget annat sätt att göra det på

 

Bör dock inte påverka ditt beslut, male belf är inget att satsa på om man inte föredrar feminina kroppsbyggnader på killar

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BE Females äger ju lätt.

 

BE Males är mest retande rasen som finns i spelet, särskillt när det är en paladin och så drar dem

upp deras bubbla helt i onödan när dem ser att det är cirka 8 alliance som klänker på den.

Hört att när du har 8 alliance players på dig så överlever inte ens palas så länge, en bubble då är ganska smart.. <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

BE Females äger ju lätt.

 

BE Males är mest retande rasen som finns i spelet, särskillt när det är en paladin och så drar dem

upp deras bubbla helt i onödan när dem ser att det är cirka 8 alliance som klänker på den.

Njah, gnomer och night elfs

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...