Lillasyst3r Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Kan man shara ps1 spel som man köpt därifrån också? Du kan shara allt du har köpt från Playstation Store. jaha isåfall har jag Crash Bandicoot 3, Kula world och Final Fantasy VII Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Hur funkar Game-Sharing? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GTiedtke Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 Toy Home! Vill ha! Vill ha! Vill ha! :lol: Psn: Tiedtke_469 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2009 vad jag förstått utav share så är det så att man ger ut lösenord och epostadress? för att sedan den personen som får spelet loggar in och installerar spelet på den konsollen. Är tyvärr inget jag vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.