LOLOL Skrivet 11 December 2010 Rapport Dela Skrivet 11 December 2010 Skitjobbig. Man hänger ju knappt med...Det är ju du som väljer om du ska hänga med på lektionerna eller inte dock.. Lyssna på vad läraren säger och läs det du ska läsa i böckerna så är det inte så svårt att hänga med ;) Jomen det är det som är mitt problem. Jag har extremt svårt att lyssna. Då får du helt enkelt försöka förstöra den dåliga vanan och börja lyssna mer :). Jag får väl försöka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 December 2010 Rapport Dela Skrivet 12 December 2010 8:an var inte så jobbig egentligen. Bara man är vaken på lektionerna så klarar man sig med G på allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrJesper Skrivet 15 December 2010 Rapport Dela Skrivet 15 December 2010 Ingenting är svårt med 8:an om man har följt med i Lägre stadier. På proven gäller det att tänka allsidigt, det som man pluggar på kommer oftast bara till en liten del, ta allt som läraren säger och lär dig det utantill så klarar du med marginal MVG, iafall på vår skola. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.