Hoppa till innehåll

Avatar Awards


addeB

Rekommendera inlägg

Tänkte vi kunde ha en tråd där man skriver om man har låst upp nån sån där avatar awards grej och hur man gjorde för att låsa upp den ;) jag har inte låst upp nån en men det vore kul att höra om det var nån som lyckades ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, jag tror inte att så många spelutvecklare kommer göra sånna om dom måste göra det själva xD men man sitter och håller tummarna att det kommer nåt sånt med assassins creed 2 eller att dom gör så alla som bokat black edition får ac kläder eller nåt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Okej, jag tror inte att så många spelutvecklare kommer göra sånna om dom måste göra det själva xD men man sitter och håller tummarna att det kommer nåt sånt med assassins creed 2 eller att dom gör så alla som bokat black edition får ac kläder eller nåt :P

Och spelen gör de inte själva? Det kommer antagligen vara nått speciellt man måste köpa, t.ex nån special version av spelet, för att få en grej. Till några spel behöver man kanske inte köpa nått. Men att göra modellen till en award tar antagligen inte lång tid alls.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...