Hoppa till innehåll

Info Om Rsbots/cash Transfering.


unix
 Dela

Rekommendera inlägg

Heh.. shall we start?

 

Finns massor med bottar, finns public och privata bottar, den mest använda är RSBot, många P12's tror att RSBot är den enda..

 

Well, ni har helt fel (som vanligt).

 

 

--------------------------------------------

 

RSBot download; Det mest använda bottet på Runescape, och det dåligaste.

Ja, man blir bannad lätt. Varför? Jo, RSbot (modify;ar clienten), så JaGeX kan se att folk använder RSBot. Deras staff har gått igenom hela RSBot koden, och dom kan se vilka och vilka som inte använder, så du blir bannad tillsist.

 

Rekommenderat om man ska Suicida botta (Självmords botta), 24/7 i några dagar, sen ta ett paus för några dagar. (Risk att du blir bannad lätt, men du kan komma undan också)

 

----------------------------------------------

 

Autofighter; Den bästa botten i botting industrin, jag har det själv.

Finns massor med olika bottar, denna botten går till www.runescape.com och spelar genom där, men använder sig av en client, NXbot heter denna, den är undetectable. Det betyder inte att man inte kan bli bannad, om man bottar för mycket så märker ju Jagex ju.

 

Denna kan gå till location, om du startar botten vid Castle wars och ska gå och hunta Chinchompas går den till location, den använder 5-10 locations.

 

Huntar birds tills level 63.

 

99 hunter på 250 timmar (estimated)

 

Bild: http://i29.tinypic.com/9rhhmg.jpg

 

 

NXbot video, hur den funkar.

 

Pest control NXbot video!

 

^ Kolla på båda! :)

 

Inte gratis.

 

------------------------------------------

 

RSBots; Detta är typ som en annan sida för Autofighter, nästan samma bots, men jag föredrar Autofighter.

 

 

Inte gratis.

 

--------------------------------------------------

 

iBot/NeXus; Mycket mycket bra bott, men väääldigt komplicerat, och det kostar ganska mycket, men värt det!

Men jag själv tycker att Autofighter är billigare och bättre!

 

-----------------------------------------------

 

 

Robotz in disguise; J*vligt bra bot, nästan bättre än Autofighter, mycket komplicerat, kolla gärna på några vides där!

Inte gratis, recommenderat som f-n, jag har det själv också.

 

-------------------------------------------

 

Jag gör denna tråd för att förhindra att mer trådar om detta skapas, det finns inga fusk till Rs. RSbot är det enda fusk till rs, men det finns inga fusk som gör att man får oöndligt med pengar,99 i allt,gratis member mm. Alla sidor där det står att om man skriver in sitt password och username så får man 1Miljon gp, det är bara scam. Dom vill bara lura av dig ditt acc

^ Fail.

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------

Cash transfering methods;

 

Swamp toads; Gå till tree gnome village, plocka swamp toads och sälj över till andra gubben.

 

White berries: Gå djupt in i wilderness, där red dragons är nästan, så kommer du se white berries, plocka dom och sälj över! :)

 

 

Har massor mer, men tänker inte leaka etc.

Redigerat av Infinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det där med whiteberries, Ska man multi logga då lr? o sen när man sålt över, ska man droppa dom då lr?

 

DÅ LR!!

Ja, multi-logga eller ha en vän att göra det med dej, du kan gå hela vägen tillbaka och sälja dom, men det kommer gå jävli-t långsamt, så ja rekommenderar dej att droppa.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RSBot är den bästa ditt jävla as. Jag känner förfan han som har skapat den, Johan. Har hans msn bl.a. Han är nog en av sveriges mest datakunniga människor, han har fixat alla mina problem som jag haft med datorn genom att skicka länkar.

 

Och du failar extremt grovt om du tror att NÅGON kan botta i mer än 3 timmar på en gång utan att JaGeX våldtar dig. Johan säger att om du ska botta, gör det i 3 timmar, logga ut i en timma (kan ju göra det manuellt under tiden), botta 3 till timmar och fortsätt tills du har tröttnat för dagen.

 

PS: Drog mig från 55-88 firemaking på 2 veckor eller nåt sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RSBot är den bästa ditt jävla as. Jag känner förfan han som har skapat den, Johan. Har hans msn bl.a. Han är nog en av sveriges mest datakunniga människor, han har fixat alla mina problem som jag haft med datorn genom att skicka länkar.

 

Och du failar extremt grovt om du tror att NÅGON kan botta i mer än 3 timmar på en gång utan att JaGeX våldtar dig. Johan säger att om du ska botta, gör det i 3 timmar, logga ut i en timma (kan ju göra det manuellt under tiden), botta 3 till timmar och fortsätt tills du har tröttnat för dagen.

 

PS: Drog mig från 55-88 firemaking på 2 veckor eller nåt sånt.

 

Hahahaha, gtfo kid. Jag känner också johan, tror du att du får e-rep bara för att du känner honom? Han är inget speciellt, det är mest quaters som gör jobbet retard. Att du dog dej till 55-88 fm är ingenting, jag känner folk som har gjort 1-99Fm på en månad, och i slutet fick dom ban.

Folk som har gjort 90-99 fm på två månader, ban.

 

Att ha Johans msn är inget särskilt, jävligt lätt att få, och RSBot community är som nya sythe, för många scammers etc.

 

 

Sluta med nerdrage, kkthxbai.

Redigerat av Infinity
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

RSBot är den bästa ditt jävla as. Jag känner förfan han som har skapat den, Johan. Har hans msn bl.a. Han är nog en av sveriges mest datakunniga människor, han har fixat alla mina problem som jag haft med datorn genom att skicka länkar.

 

Och du failar extremt grovt om du tror att NÅGON kan botta i mer än 3 timmar på en gång utan att JaGeX våldtar dig. Johan säger att om du ska botta, gör det i 3 timmar, logga ut i en timma (kan ju göra det manuellt under tiden), botta 3 till timmar och fortsätt tills du har tröttnat för dagen.

 

PS: Drog mig från 55-88 firemaking på 2 veckor eller nåt sånt.

55-88 e dåligt... 50- 80 tar typ 3-5 dagar, och sen drar du 80-88 på 4 dagar...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

HAHA? Frank, säger du att RS bot är bra? Låt mig skratta. Den boten det är enklast att bli bannad på är RSbot. Bara P12:or använder RSbot. Dessutom så bottar jag ibland 12 timmar i rad och ingenting händer.

 

Btw Infinity, blev ganska förvånad att du inte ens tog med Kbot. http://kbot.info/vb/ Grymt bra, dessutom är den gratis.

Screenshot

 

 

Det där med whiteberries, Ska man multi logga då lr? o sen när man sålt över, ska man droppa dom då lr?

 

DÅ LR!!

Annars kan du gå till banken som ligger i wildy. Redigerat av FridayPanda
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det allra bästa är att göra en bot sj och sen inte publicera den, men alla vet juh inte hur man gör såklart...

 

RSBot är den bästa ditt jävla as. Jag känner förfan han som har skapat den, Johan. Har hans msn bl.a. Han är nog en av sveriges mest datakunniga människor, han har fixat alla mina problem som jag haft med datorn genom att skicka länkar.

 

Och du failar extremt grovt om du tror att NÅGON kan botta i mer än 3 timmar på en gång utan att JaGeX våldtar dig. Johan säger att om du ska botta, gör det i 3 timmar, logga ut i en timma (kan ju göra det manuellt under tiden), botta 3 till timmar och fortsätt tills du har tröttnat för dagen.

 

PS: Drog mig från 55-88 firemaking på 2 veckor eller nåt sånt.

HAHAH xD Jag använde den förr, när jag inte visste bättre :P Jag blev bannad på 4 accounts och på ett acc hade jag bara botat typ 3 gånger och det var inte några långa stunder heller lol -.-!

 

C'mon du måste testa ngt nytt ffs.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...