DiRtY Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Klart det ska gå med vanligt VISA, jag brukar handla från Tyskland med Visa. Funkar det inte att bara köpa ett i Sverige da? Koderna på live guld korten är väl inte låste till det landet de säljs i eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 15 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Klart det ska gå med vanligt VISA, jag brukar handla från Tyskland med Visa. Funkar det inte att bara köpa ett i Sverige da? Koderna på live guld korten är väl inte låste till det landet de säljs i eller? Alla koder från europa fungerar i europa. Alla koder från USA fungerar i USA. osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 15 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2010 Klart det ska gå med vanligt VISA, jag brukar handla från Tyskland med Visa. Funkar det inte att bara köpa ett i Sverige da? Koderna på live guld korten är väl inte låste till det landet de säljs i eller? Live Guld funkar världen över men Microsoft Points funkar bara i Amerika om det är amerikanska osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xnx Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Vet nån en Amerikansk, säker, bra sida där man kan köpa Microsoft Points och Xbox Live Gold Membership? Alltså en sida där också svenskar kan köpa. Har prövat Amazon.com och gamepointsnow.com, men ingen funkade. Köp bara på www.xbox.com/? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 24 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 Vet nån en Amerikansk, säker, bra sida där man kan köpa Microsoft Points och Xbox Live Gold Membership? Alltså en sida där också svenskar kan köpa. Har prövat Amazon.com och gamepointsnow.com, men ingen funkade. Köp bara på www.xbox.com/? Det går inte, kolla på första sidan på bilden jag ladda upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 (redigerat) Jag har ditt problem :D offgamers FTW! där kan du köpa gamecard bl.a typ te wow, xbox. köpa live/MS för amrekanskt eller eu. kolla själv. köpt wow gamecard. sidan är säker :D http://www.offgamers.com/advanced_search_r...p;keywords=xbox Redigerat 24 Januari 2010 av DAWd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag vet att det är en ganska stor bump, med det är viktigt Jag har ditt problem :D offgamers FTW! där kan du köpa gamecard bl.a typ te wow, xbox. köpa live/MS för amrekanskt eller eu. kolla själv. köpt wow gamecard. sidan är säker :D http://www.offgamers.com/advanced_search_r...p;keywords=xbox Är du säker att det inte är scam? Min morsa tvivlar när hon kollar på sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 April 2010 Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Han skrev ju att han hade köpt ett gamecard där ifrån, och jag tvivlar på att den fortfarande skulle vara uppe om alla som köpt därifrån hade blivit scammade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 21 April 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2010 Jag hatar fan in morsa, hon tror att Offgamers är scam. Offgamers var mitt sista hopp på att få Microsoft Points. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.