WASD Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Länka inte till mainsidan då den uppdateras hela tiden http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=92919.0 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 15 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 (redigerat) Jo smart.. heh *uppdaterar* Redigerat 15 Augusti 2009 av zitroz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 1. jag har hört att nästa expansion ska heta maelstorm 2. hade faktiskt varit nice med en tauren paladin eftersom de har war stomp så tycker jag att det blir en bra combo med t.ex. protection spec Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 Ja, detta expansionet stämmer inte in på http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=7967.0 från 2004 som stämt hittills. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 och det här med raserna, ally racen verkar cool men goblin till horde?! lite dåligt. dessutom tycker jag det hade varit nice med shaman till dwarf för att draenei är så fula :D fast de blir nog ännu fulare till dwarf :P jag tycker det hade passat till NE Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 och det här med raserna, ally racen verkar cool men goblin till horde?! lite dåligt. dessutom tycker jag det hade varit nice med shaman till dwarf för att draenei är så fula :D fast de blir nog ännu fulare till dwarf :P jag tycker det hade passat till NE Finns ingen som helst anledning att ljuga om sin ålder. On topic: När hålls Blizzcon? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 och det här med raserna, ally racen verkar cool men goblin till horde?! lite dåligt. dessutom tycker jag det hade varit nice med shaman till dwarf för att draenei är så fula :D fast de blir nog ännu fulare till dwarf :P jag tycker det hade passat till NE Finns ingen som helst anledning att ljuga om sin ålder. On topic: När hålls Blizzcon? Om sex dagar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 och det här med raserna, ally racen verkar cool men goblin till horde?! lite dåligt. dessutom tycker jag det hade varit nice med shaman till dwarf för att draenei är så fula :D fast de blir nog ännu fulare till dwarf :P jag tycker det hade passat till NE Finns ingen som helst anledning att ljuga om sin ålder. On topic: När hålls Blizzcon? Om sex dagar Tack för snabbt svar. Om inte nästa expansion blir bra så går jag över till Aion som kommer i september. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 15 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2009 och det här med raserna, ally racen verkar cool men goblin till horde?! lite dåligt. dessutom tycker jag det hade varit nice med shaman till dwarf för att draenei är så fula :D fast de blir nog ännu fulare till dwarf :P jag tycker det hade passat till NE Finns ingen som helst anledning att ljuga om sin ålder. On topic: När hålls Blizzcon? Om sex dagar Tack för snabbt svar. Om inte nästa expansion blir bra så går jag över till Aion som kommer i september. Är okej på betan, men om man jämför med hur WoW var när det släpptes så är det väl som att jämföra Manos: The Hands of Fate och Gudfadern 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 1. jag har hört att nästa expansion ska heta maelstorm 2. hade faktiskt varit nice med en tauren paladin eftersom de har war stomp så tycker jag att det blir en bra combo med t.ex. protection spec och det här med raserna, ally racen verkar cool men goblin till horde?! lite dåligt. dessutom tycker jag det hade varit nice med shaman till dwarf för att draenei är så fula :D fast de blir nog ännu fulare till dwarf :P jag tycker det hade passat till NE /FacepalmHerregud, det handlar inte om vad som är snyggt eller gör en bra combo... isåfall kan väl alla raser få alla klasser för själv tycker jag att gnome druid vora ass balt! omgomgomg... Om inte blizzard håller sig till loren kommer spelet crasha. De ända som skulle fortsätta spela är p12or. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Det finns ju dvärgar som sysslar med shamanism, så den delen är ju inte helt fuckad. http://www.wowwiki.com/Wildhammer_clan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 16 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 Jo men vad jag vet så håller dem inte på med shamanism på samma sätt som den shaman klassen man spelar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg