Hoppa till innehåll

Det Nya Expansion Packet: Cataclysm

Nittionio

Rekommendera inlägg

Gäst MacGyver

Hahahhaha gud, det enda jag kan acceptera av klasserna är gnome priest. Blizzard ger ju upp lore helt och hållet vafan.

Seriöst, human hunter, hur fan kommer det att se ut?!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det som stör mig mest är Night Elf Mage.

Night elves avskyr arcane magi. Efter att en stor del av alla night elves dött när well of eternity imploderade pga all magi ville dom inte ha med det att göra längre. Dom sökte sig till nature magi och druidism. De som fortfarande ville använda sig av arcane magi kallade sig high elves.

Visst kan det finnas någon story bakom allt som utspelar sig innan maelstrom blev en stor storm. Kanske att man åker tillbaka i tiden och bosätter sig där, vad vet jag?

Då dom nämner att Queen Aszhara ska spela en stor roll tror jag att Maelstrom kommer vara en stor del i nästa expansion. Då nagas är föredetta nightelves som blev nerdragna och muterade i vattnet när well of eternity imploderade och förvandlade de till nagas.

Min gissning är att Kaldorei alt. Quel'dorei kommer ha den största storyhandlingen i denna expansionen.

Edit: Expansionen heter Cataclysm, som menar på när well of eternity imploderade och skapade stormen på maelstrom.

Redigerat av Boffaroffe
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar verkligen inte att de gör om Zoner och instancer, jag gillar nya saker så länge det inte ändrar det gamla :S

Och seriöst, de gör nya ras-klasser, men inte Tauren Rogue :(

Tauren Rogue hade varit det ultimata!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gillar verkligen inte att de gör om Zoner och instancer, jag gillar nya saker så länge det inte ändrar det gamla :S

Jag tycker inte heller om sånt :/

Det är som alla de stora event i spelet jag har missat för att jag började så sent, tycker inte heller om att onyxia instansen kommer försvinna så fort för jag skulle jätte gärna ha T2 headen på min Warrior :C

Tycker där imot att 80 onyxian ska kunna vara en inställning så man kan välja 10/25/classic eller så.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Rogues med warstomp :DDDD

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hahahhaha gud, det enda jag kan acceptera av klasserna är gnome priest. Blizzard ger ju upp lore helt och hållet vafan.

Seriöst, human hunter, hur fan kommer det att se ut?!

http://www.arvika.se/graphics/images/sidbild_jagaremedhund.jpg

Word.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...