Hoppa till innehåll

Windows Vista


D48
 Dela

Rekommendera inlägg

Är det bara jag som har upptäckt buggar eller har blivigt missnöjd med windows Vista?

 

På min dator som har jag vista home premium 32bit. Jag lackar fan på det asså...

Första veckan så fungerade vista skit bra, allt flöt på jävligt bra. sen nu efter en en månad så har jag upptäckt att varje gång jag startar om datorn så placeras ikonerna om på mitt skrivbord varje gång jag startar datorn så ändrars upplösningen. Detta kanske inte är Vistats fel, det kan va min dator som kanske gör detta. jag vet inte men jag skulle inte tro det...

 

Sen så blir min dator jävligt seg vissa stunder(när datorn startas eller har fått vara på ett tag) och allt blir skit segt. Att öppna en map kan då ta ca 12 minuter och starta datorn kan ta över 40 min o.s.v.. Min syrra har en likadan dator som jag har med samma delar i och det blir likadant för henne, så jag tvivlar på att det är något med själva delarna i datorn.

 

Annars så tycker jag att vista är ett trevligt OS som har snygga detaljer och ngr smarta funktioner.

 

 

Mina specs på min dator iaf ni undrar:

 

Processor: AMD Phenom 9500 Quad-Core Processor (4 CPUs), ~2.2GHz

Memory: 3Gig RAM

Hard Drive: 500 GB

Video Card: NVIDIA GeForce 9800 GT 512Mb

Sound Card: Högtalare (Realtek High Definition Audio)

Operating System: Windows Vista™ Home Premium 32bit

 

Så jag bara undrar om det är fler med som har liknande saker som jag har.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...