treb71 Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 jag har problem med grafiken på min rs gubbe jag kan bara använda standard detail om jag använder högre typ så blir det hel knäppt jag kan spela men kan typ inte se nånting och kunde använda det förut Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 16 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2009 jag har problem med grafiken på min rs gubbe jag kan bara använda standard detail om jag använder högre typ så blir det hel knäppt jag kan spela men kan typ inte se nånting och kunde använda det förut Vad har du för grafikkort? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 laptop? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 laptop?Funkar fint för mig, har laptop. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 http://www.runescape.com/options.ws Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg