Hoppa till innehåll

Usain Bolt


MentalogisT

Rekommendera inlägg

  • Svar 53
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

OnTopic: Usain Bolt är övermänsklig. Forskare har räknat ut att människan är nära gränsen av sin fysiska förmåga, vilket innebär att de slutliga rekorden håller på att sättas. Jag tror att Bolt har satt det i löpning.

Jag misstänker att det bara kommer förfina mätningen och mäta tusendels sekunder. tror inte att det "slutgiltiga" rekordet är satt än och det kommer dröja länge. Men vi är nog bra nära nu.

 

Jag skulle tro att någon om minst 20 år kommer springa under 9.50.

 

Nu pratar jag förstås om någon annan än Usain Bolt.

 

Jag menar, se back i tiden. I höjdhopp så hade man ingen matta utan en hög med sand.

I framtiden kommer man nog på något smart som "förbättrar" friidrottsvärlden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det skulle vara mer avancerad teknologi isåfall. Som jag sade: Människan är nära gränsen av sin fysiska förmåga. Sen om man hoppar höjdhopp med specialskor och viktreducerande dräkt så är väl det en sak, men då blir det ju snarare en tävling mellan uppfinnarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det skulle vara mer avancerad teknologi isåfall. Som jag sade: Människan är nära gränsen av sin fysiska förmåga. Sen om man hoppar höjdhopp med specialskor och viktreducerande dräkt så är väl det en sak, men då blir det ju snarare en tävling mellan uppfinnarna.

Vi männsikor utvecklas genom åren också.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag stör mig mest på är att du tror att du vet så jätte mycket bara för att du ser på nyheterna med din familj och kanske har läst en och annan skämt tidning då dom driver med jamicaner och du får då upp bilden att ALLA jamicaner röker på så jävla mycket. Det är påhopp på folkgrupp så in i helvette, och det roliga är också att du tror att du kan hela svenska ordboken utantill så du använder denna mening "Hur kan du haka upp dig på en sådan småsak egentligen" Du kanske borde veta att "Haka upp sig på något" betyder att man MÅNGA gånger påpekar något när jag i själva verket endast påpekade att ni borde lägga era fördomar åt sidan.

 

Så, det jag vill komma till är att- om du säger att alla jamaicaner röker på så kan jag säga, alla i England dricker té, alla i Skottland är fullgubbar och feta, alla i Sverige är homosexuella och äter köttbullar, alla i Australien surfar och har långt hår, alla i Norge är dumma i huvudet, alla i Danmark är sura, alla i Finland bastar flera gånger om dagen. Ska jag fortsätta eller förstår du vart jag vill komma?

 

 

P12 begone.

 

Som skillcollect sa: Ja, du är ju inte helt djävla perfekt heller. Aggressionsproblem, much?

 

Varför tar du ett småskämt om Jamaica så sjukt seriöst trots att du själv (?) röker på ibland och har en viting som blåser på en mörkhyad man som bild på din presentation etc. Det kan ju ses som rasistiskt. Värre än ett allmänt skämt om Jamaica som ingen blir illa berörd av. Bara du. Jag blir trött på Messerschmitts som du som tror att DE kan hålla på och bitcha som fan mot folk när de själva skriver fel, särskriver och håller på.

 

Messerschmittfailing succeeded Axzl. Be happy ffs.

 

Ja alla de där sakerna om diverse länder kan ju stämma. Men det är bara pinsamt att du verkligen tar det hela så seriöst att ditt ego håller på att spricka vafan.

 

Dumb messerschmitt disappear now.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag stör mig mest på är att du tror att du vet så jätte mycket bara för att du ser på nyheterna med din familj och kanske har läst en och annan skämt tidning då dom driver med jamicaner och du får då upp bilden att ALLA jamicaner röker på så jävla mycket. Det är påhopp på folkgrupp så in i helvette, och det roliga är också att du tror att du kan hela svenska ordboken utantill så du använder denna mening "Hur kan du haka upp dig på en sådan småsak egentligen" Du kanske borde veta att "Haka upp sig på något" betyder att man MÅNGA gånger påpekar något när jag i själva verket endast påpekade att ni borde lägga era fördomar åt sidan.

 

Så, det jag vill komma till är att- om du säger att alla jamaicaner röker på så kan jag säga, alla i England dricker té, alla i Skottland är fullgubbar och feta, alla i Sverige är homosexuella och äter köttbullar, alla i Australien surfar och har långt hår, alla i Norge är dumma i huvudet, alla i Danmark är sura, alla i Finland bastar flera gånger om dagen. Ska jag fortsätta eller förstår du vart jag vill komma?

 

 

P12 begone.

 

Som skillcollect sa: Ja, du är ju inte helt djävla perfekt heller. Aggressionsproblem, much?

 

Varför tar du ett småskämt om Jamaica så sjukt seriöst trots att du själv (?) röker på ibland och har en viting som blåser på en mörkhyad man som bild på din presentation etc. Det kan ju ses som rasistiskt. Värre än ett allmänt skämt om Jamaica som ingen blir illa berörd av. Bara du. Jag blir trött på Messerschmitts som du som tror att DE kan hålla på och bitcha som fan mot folk när de själva skriver fel, särskriver och håller på.

 

Messerschmittfailing succeeded Axzl. Be happy ffs.

 

Ja alla de där sakerna om diverse länder kan ju stämma. Men det är bara pinsamt att du verkligen tar det hela så seriöst att ditt ego håller på att spricka vafan.

 

Dumb messerschmitt disappear now.

 

Men ånej, jag säR_Skrev, var det det vi snackade om eller? Jag må inte stava rätt på allt, oh noes, end of the world, men jag kommer då fan inte med felaktig information bara för att jag har en.

 

Skulle gärna kunna ha skrivit långt och noga om varför du inte vet att American History X är en av de bästa filmerna i världen någonsin och att just den bilden är den mest populära bilden från filmen, en icon rättaresagt, så enligt dig så blir man rasist om man kollar på rasistiska filmer?

 

Och faktum att du kallar mig en besserwisser är ju bara patetiskt och omoget. Fast det roliga är att en besserwisser är en sån som är perfekt och aldrig stavar fel eller säR_Skriver, även då jag gör det enligt dig? Så det är ju lite roligt att du säger ett ord fast menar något annat :) fniZZahH

 

Dax att gå back to topic? Vill du fortsätta att snacka eller som jag ser det, göra bort dig inför fuska, så kan du ju ta det i privat meddelande. :) Eller skriver du bara här för att spamma? Vi får väl se om du hör av dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...