Gäst Taeckie Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Mitt ljudkort är helt urflippat, och jag tänkte bara höra om någon vet om jag skuklle kunna fixa det på något sätt utan att köpa ett nytt? När jag kopplar in mina högtalare och försöker kolla vad det är för ljudenhet som sitter inkopplad så står det att ingen ljudenhet är inkopplad. Hjälp snälla! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Alltså ingen som vet ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 funkar ljudet i några andra högtalare/hörlurar. om inte så har du förmodligen ingen drivrutin till ljudkortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Nej det funkar inte, det visar inget som helst oavsett vad jag sätter i den. Jag har funderat på det med drivrutiner och så, men jag är inte speciellt insatt i sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 men du har ju installerat om XP va? testa ladda hem drivrutiner, annars vettefan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 Jag vet inte vad jag ska ha för drivrutiner :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Jag vet inte vad jag ska ha för drivrutiner :huh: Får reda på vad du har för modekort om du använde intergrerat ljudkort, om du har ett riktigt ljudkort får du leta upp vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Taeckie Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Kan jag göra det utan att öppna upp datorn ? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst IntellarN Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Kan jag göra det utan att öppna upp datorn ? :huh: säger bara en sak enhetshanteraren sen leta upp ditt ljud kort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 vet inte... men vet ngn om det går att titta på det via GPU-Z? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.