Dave37 Skrivet 17 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2009 (redigerat) När jag ska snacka på Skype så hörs jag inte för att mina ljudinställningar anledning ser till så att micen blir minimum-låg. bild: De reglagen som är inrutade i rött rör sig nedåt så fort jag eller någon annan säger nått. och det hjälper inte att kryssa i rutan så att Skype justerar ljudinställningarna, samma resultat. hur löser jag detta? Redigerat 17 Augusti 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 När jag ska snacka på Skype så hörs jag inte för att mina ljudinställningar anledning ser till så att micen blir minimum-låg. bild: De reglagen som är inrutade i rött rör sig nedåt så fort jag eller någon annan säger nått. och det hjälper inte att kryssa i rutan så att Skype justerar ljudinställningarna, samma resultat. hur löser jag detta? Har du på stereo mix? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 18 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2009 Kan vara några almäna inställningar som har knasat sig med din mic. kolla kontrollpanelen -> ljud och ljudenheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 19 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Har du på stereo mix?nopp, den e av. @ Axzl: mer konkret? Redigerat 19 Augusti 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 När jag ska snacka på Skype så hörs jag inte för att mina ljudinställningar anledning ser till så att micen blir minimum-låg. bild: De reglagen som är inrutade i rött rör sig nedåt så fort jag eller någon annan säger nått. och det hjälper inte att kryssa i rutan så att Skype justerar ljudinställningarna, samma resultat. hur löser jag detta? Blir så för mig också, samma med msn, fast inga problem på Teamspeak och Ventrilo. Fast när jag kopplade upp Webcam som har inbyggd mic så funka det på msn och skype. Har för mig att alla mic's inte är godkända för Skype. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 @ Axzl: mer konkret?Skulle tro att han syftar på att du kan dubbelklicka på den där högtalaren i systemtrayen för att få upp inställningarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 21 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 (redigerat) @ Axzl: mer konkret?Skulle tro att han syftar på att du kan dubbelklicka på den där högtalaren i systemtrayen för att få upp inställningarna. okej, ja men det har jag kollat. inget där. Redigerat 21 Augusti 2009 av Dave37 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Löst det! Installera om skype funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.