ShamanOwns Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 jo det är så att jag körde recruit a friend på min paladin och nu är den 80(en kompis hjälpte mig väldigt mycket,annars hade jag typ bara varit 60 nu). Och så har jag det slöa 150% mountet som jag fortfarande tkr är slött även om de ändrade det i patchen...så jag undrar hur jag ska få tag i pengar så jag kan köpa epic flying. jag har mining och jewelcrafting som proffessions fast mining har jag bara 250 och jewelcrafting bara 100,och mining är jätte segt att lvla tkr jag. så finns det något sett så jag kan köpa epic flying för det jättedyra priset 5000g?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Japp, levla mining och JC och göra gems och sedan sälja dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Gud vilket klag, dom gör vanliga flying mountet dubbelt så snabbt men det är fortfarande supersegt? Det tog mycket längre tid att få guld i TBC, men priset var fortfarande 5000g, gå och grinda lite och klaga inte på priserna Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 Vad jag irriterar mig på att Blizzard gör spelet casualvänligare för folk som alltid klagar på att spelet är för svårt för dem, när Blizzard gör det enklare så klagar alla casuals fortfarande. Det är så, får barn något från handen rycker dem hela armen. Jag själv fixade pengar genom dailies och JC/Mining till både min warlock och warrior, fan heller att det ska bli lättare och fixa det för kommande spelare som ska glida på smör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 19 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2009 (redigerat) Vad jag irriterar mig på att Blizzard gör spelet casualvänligare för folk som alltid klagar på att spelet är för svårt för dem, när Blizzard gör det enklare så klagar alla casuals fortfarande. Det är så, får barn något från handen rycker dem hela armen. Jag själv fixade pengar genom dailies och JC/Mining till både min warlock och warrior, fan heller att det ska bli lättare och fixa det för kommande spelare som ska glida på smör. Word. - Du har blå mount det är bättre en ingeting, + det är inte meningen att du ska få fly mount på 3 dagar direkt... som han sa Jewel,mine,sälj,daily = Loots Of Money! :kung: Redigerat 19 Augusti 2009 av IceColdBaby0o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 (redigerat) Du tjänar en hel del på mining och JC i högsta lvl (till och med i 300 i mining, mina fel iron, säljs för mycket på min server). Fast det är ju klart, det kan lätt kosta 5k g bara att lvla upp din JC till 450 om du köper mats på AH. Kan vara svårt att få alla mats till saker annars. Och sen för att lvla din mining och JC fortare, glid runt på www.wow-professions.com eller något. Redigerat 20 Augusti 2009 av Necromancer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Be honom inte att levla JC, seriöst dålig idé, även med mining kostar det över 2000g med dagens förjävliga priser på lowlevel bars, ores och gems Grinda eternal fire eller skaffa herbalism/mining, mycket snabbare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 :o hur kan man säga att det är jättesegt nu, jag började fundera om jag verkligen behövde epic flying när patchen kom lol :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 20 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2009 Tycker personligen det är alldeles för dyrt och för övrigt alldeles för svårt att få pengar :/ Sänkning till 2000 vore lagom. Har det bara på en char, är allmänt fattig nu för tiden ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Jag säger som alla andra Minning, inte JC det kostar och om det ska vara billigt att träna måste man farma ores att prospecta som fan.. Sen tjänar man mer om man bara säljer t.ex. titanium ore/bar/titansteel än att prospecta till ett epic gem. Iaf i framtiden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Fast det kostar inte 5000g längre? Jag gick och kollade och då kostade det 4500 och jag som bara är honored med thrallmar och typ neutral med warsong :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Signify Skrivet 21 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2009 Personligen borde de höja priset till 10 000 G imo. På tok för billigt som det är nu, och jag har epic flying på 3 chars, och då har jag inte direkt laggt ner pengar/energi på att farma/grinda. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg