XboX360PwNage Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 har haft mitt 360 sen julas med nåra spel men har tänkt uppgradera mitt spel lager jag ska köpa gta iv lost and damned men sen ska jag ha något fps så jag kan köra med kompisarna men vad är bäst las vegas 2 elr vad det heter eller Halo 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 har haft mitt 360 sen julas med nåra spel men har tänkt uppgradera mitt spel lager jag ska köpa gta iv lost and damned men sen ska jag ha något fps så jag kan köra med kompisarna men vad är bäst las vegas 2 elr vad det heter eller Halo 3 Provat CoD 4? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saddam Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Salam elokom. Rainbow las vegas 2 är riktigt bra det är Halo 3 också jag skulle nog valt RLS2 men det skulle nog inte många här hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mojje312 Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 CoD 5 tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 (redigerat) Call of Duty 4: Modern Warfare = Modern first person shooter Call of duty 5: World at War = WW2 first person shooter En fråga om smak. Snart kommer ju Halo: ODST och Call of Duty Modern Warfare 2 också.. Redigerat 27 Augusti 2009 av Hetfield05 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 (redigerat) Det heter first person shooter Redigerat 26 Augusti 2009 av xpliT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 COD 4. Måste skaffa, det är det bästa som hänt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 COD 4. Måste skaffa, det är det bästa som hänt mig... Håller med ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 27 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Det heter first person shooter My mistake. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BaDduty Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Lungt CoD 4 det e kung :D B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.