swagzter Skrivet 22 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2009 Hejsan! Jag fyller år om ett tag, och jag ska nog få en mobil (min gamla är trasig). Och jag frågar nu er vilken som är bra, just nu? Den ska helst vara touch, och den ska inte kosta jätte mycket. Jag fyller år den 22 november (är ett tag dit), så ni får även rekommendera mobiler som ska komma innan dess. Så det är bara att komma med förslag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Eru Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 iPhone B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Tja, det är ju upp till dig vad du vill ha. Här är några exempel: * Musikspelare * Videospelare * Kamera * Filmkamera * Handdator * Surfstation * "Mina-föräldrar-är-rika-och-skämmer-bort-mig-mobil" Finns många kategorier du kan välja emellan. Oftast kan man kombinera några stycken, men inte alla... Välj någon/några kategorier och återkom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Iphone :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Iphone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Skulle sagt iPhone men den kostar ju 6000kr, så den är ju inte så billig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rude Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Sciphone :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 http://img44.imageshack.us/img44/7464/iphonevsstone.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Skaffa typ SE w890i, har den, fick den i födelsedag present förra året, 14 november (H) Men om du är bortskämd-mobil-typen då köper du bannemig iPhone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Skaffa inte en Sony Eriksson eller Sciphone för allt i världen. LG KP500 Cookie http://www.carphonewarehouse.ie/blog/wp-content/uploads/2009/03/lg-cookie.jpg Pris (Billigast Just Nu): 1.393:- Länk 1 Länk 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Iphone. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 iPhone är överskattat och kostar en jävla massa för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.