Hoppa till innehåll

Ny Mobil!


swagzter

Rekommendera inlägg

Kan de som säger att jag ska skaffa en iPhone sluta. Jag vill inte ha en iPhone. Tycker det är för lite för så mycket pengar. Funderar på någon LG touch mobil. Med typ 8megapixels kamera osv. Vad tycker ni?

Du ignorerade mitt inlägg antar jag? Det första...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

iphone är knappast ''lite'' för pengarna... ska du köpa en mobil som kostar mindre än iphone och har 8 mp kamera kan du ju köpa en nokia 3310 och tejpa ihop den med en 8mp kamera :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iphone är knappast ''lite'' för pengarna... ska du köpa en mobil som kostar mindre än iphone och har 8 mp kamera kan du ju köpa en nokia 3310 och tejpa ihop den med en 8mp kamera :)

Sant :o Och billigare blir det!

 

Jag rekommenderar LG KP500 Cookie

Fina funktioner i förpackning som ändå inte skryter "Rikemansbarn" med sitt värde på 1400kr.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst hejhejhej

när jag köpte mobil för ca 1 månad sedan var jag mkt nära att införskaffa en sådan men det blev istället en nokia 5630 xpressmusic pga av hörlur uttaget :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iphone är knappast ''lite'' för pengarna... ska du köpa en mobil som kostar mindre än iphone och har 8 mp kamera kan du ju köpa en nokia 3310 och tejpa ihop den med en 8mp kamera :)

Sant :o Och billigare blir det!

 

Jag rekommenderar LG KP500 Cookie

Fina funktioner i förpackning som ändå inte skryter "Rikemansbarn" med sitt värde på 1400kr.

 

Did someone say Cookie?

 

 

Anyhow - Bara o gå in på nån hemsidas affär där dem har massa mobiler med touchscreen om du nu vill ha touchscreen.

post-1652-1251105386_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Kan de som säger att jag ska skaffa en iPhone sluta. Jag vill inte ha en iPhone. Tycker det är för lite för så mycket pengar. Funderar på någon LG touch mobil. Med typ 8megapixels kamera osv. Vad tycker ni?

Megapixlarna gör inte bilden snyggare, det är skärpan och fokuset..

 

Gå in här och sök efter sony ericsson!

 

:)

 

W595 är en grymt bra mobil!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...