BURK Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 iPhone är överskattat och kostar en jävla massa för mycket. Sant. Jag fick en Sony ericsson C905 för några dagar sen jag gillar den mycket den har en väldigt bra kamera och musikspelaren är bra. väldigt bra att filma med och har w-lan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Ja en bra multimedia mobil är ju Sony ericsson W995 ska jag säga IPHONE är helt överskattat dom klarar ju knappt värmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Kan de som säger att jag ska skaffa en iPhone sluta. Jag vill inte ha en iPhone. Tycker det är för lite för så mycket pengar. Funderar på någon LG touch mobil. Med typ 8megapixels kamera osv. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Kan de som säger att jag ska skaffa en iPhone sluta. Jag vill inte ha en iPhone. Tycker det är för lite för så mycket pengar. Funderar på någon LG touch mobil. Med typ 8megapixels kamera osv. Vad tycker ni? Du ignorerade mitt inlägg antar jag? Det första... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Kan de som säger att jag ska skaffa en iPhone sluta. Jag vill inte ha en iPhone. Tycker det är för lite för så mycket pengar. Funderar på någon LG touch mobil. Med typ 8megapixels kamera osv. Vad tycker ni?8mp? ;: Hamnar väl i samma prisklass som Iphone ändå lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 iphone är knappast ''lite'' för pengarna... ska du köpa en mobil som kostar mindre än iphone och har 8 mp kamera kan du ju köpa en nokia 3310 och tejpa ihop den med en 8mp kamera :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 iphone är knappast ''lite'' för pengarna... ska du köpa en mobil som kostar mindre än iphone och har 8 mp kamera kan du ju köpa en nokia 3310 och tejpa ihop den med en 8mp kamera :)Sant :o Och billigare blir det! Jag rekommenderar LG KP500 Cookie Fina funktioner i förpackning som ändå inte skryter "Rikemansbarn" med sitt värde på 1400kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 när jag köpte mobil för ca 1 månad sedan var jag mkt nära att införskaffa en sådan men det blev istället en nokia 5630 xpressmusic pga av hörlur uttaget :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Ursäkta, jag menar 5megapixels kamera, inte 8. Funderar på en LG Viewty http://www.phonehouse.se/mobiltelefoner/lg/lg-ku990-viewty. Vad tycker ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 iphone är knappast ''lite'' för pengarna... ska du köpa en mobil som kostar mindre än iphone och har 8 mp kamera kan du ju köpa en nokia 3310 och tejpa ihop den med en 8mp kamera :)Sant :o Och billigare blir det! Jag rekommenderar LG KP500 Cookie Fina funktioner i förpackning som ändå inte skryter "Rikemansbarn" med sitt värde på 1400kr. Did someone say Cookie? Anyhow - Bara o gå in på nån hemsidas affär där dem har massa mobiler med touchscreen om du nu vill ha touchscreen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Kan de som säger att jag ska skaffa en iPhone sluta. Jag vill inte ha en iPhone. Tycker det är för lite för så mycket pengar. Funderar på någon LG touch mobil. Med typ 8megapixels kamera osv. Vad tycker ni?Megapixlarna gör inte bilden snyggare, det är skärpan och fokuset.. Gå in här och sök efter sony ericsson! :) W595 är en grymt bra mobil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.