swagzter Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag vill inte ha program som gör electro eller sådant jag vill göra låtar som cs låt - duckstars - awp sen kanske ta en gammal klassisk sång o sjunga till den asså sjunga en egen text. jag har FL studio 8 XXL jag tycker det är värdelöst. EDIT : om ni vill veta hur låten låter så kolla in : eller denna låt är oxå en gammal låt man har hört fast dem har lagt till ny text : eller den sista som alla känner till i will survive : Man kan utan problem göra en sådan aWp låt i Fruity Loops (FL studio). Det gäller bara att öva och bli duktig i programmet. FL studio är mer än vad du tror. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag vill inte ha program som gör electro eller sådant jag vill göra låtar som cs låt - duckstars - awp sen kanske ta en gammal klassisk sång o sjunga till den asså sjunga en egen text. jag har FL studio 8 XXL jag tycker det är värdelöst. EDIT : om ni vill veta hur låten låter så kolla in : eller denna låt är oxå en gammal låt man har hört fast dem har lagt till ny text : eller den sista som alla känner till i will survive : Man kan utan problem göra en sådan aWp låt i Fruity Loops (FL studio). Det gäller bara att öva och bli duktig i programmet. FL studio är mer än vad du tror. Precis- Och blir han inte nöjd så är det för att han inte lärt sig hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Okej jag har FL studio men jag har inget VST ? och jag hittar inga guider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Okej jag har FL studio men jag har inget VST ? och jag hittar inga guider.Basshunter himself har ju tutorials på Youtube på hur du gör en låt i FL Studio. Lär dig Googla lilla barn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Ja men jag snackar om att sjunga in en text.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Ja men jag snackar om att sjunga in en text..Skaffa en mikrofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag har en microfon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag har en microfon?Dåså-> Spela in. Herregud. Skaffa en bok på hur du gör musik- "Music Making For Dummies" må vara lite överkurs men det är nog ditt bästa alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.