VAZE Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 Jag söker ett spel, det ska vara tredjeperson och det ska vara singleplayer. Genre ska vara typ äventyr, action det ska typ vara som prince of persia alltså man ska använda ''melee'' vapen t.ex. svärd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Assassin's Creed? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Oblivion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Har sett oblivion och ville inte ha det, min dator pallar inte assassins creed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Vad har du för PC? Kan vara bra för att veta begränsningarna. The Witcher har blivit rekommenderat för mig men jag gillar det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 27 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2009 Min dator är ingen speldator så det måste vara nått gammalt spel i prince of persia stilen. har 1.6 GHz core 2 duo och 1gb ram så det är inte precis något att skryta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
t00ncheat Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Går nog tyvärr inte att spela så hemskt mycket på den datorn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Sagan Om Ringen Två Tornen Konungens Återkomst Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lillasyst3r Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2009 Daikatana? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.