MrSnow Skrivet 23 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2009 (redigerat) Jag har kollat in detta spelet sen 6 månader sen. Och jag har inte fått en Beta key ännu. Kan någon vänlig själ fixa en? Har googlat mängder men har inte hittat något användbart. Kan betala FM för den ifall det uppmuntrar. ;) (Mängd diskuteras, har en hyfsad mängd) För er som inte känner till spelet är det en dotA (WC3) klon typ. Deras hemsida:Heroes of Newerth Redigerat 23 Augusti 2009 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag har kollat in detta spelet sen 6 månader sen. Och jag har inte fått en Beta key ännu. Kan någon vänlig själ fixa en? Har googlat mängder men har inte hittat något användbart. Kan betala FM för den ifall det uppmuntrar. ;) (Mängd diskuteras, har en hyfsad mängd) För er som inte känner till spelet är det en dotA (WC3) klon typ. Deras hemsida:Heroes of Newerth Jag har BETA key=) spelet är skönt som fan:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag hittade en när jag googlade, det var inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag skulle också vilja ha en invite till detta spel, ser mycket intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrSnow Skrivet 24 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 (redigerat) Jag hittade en när jag googlade, det var inte så svårt. Eh, kan du säga var? Det kan ju vara lite hjälpsamt. Och problemet är att jag inte hittat någon i rätt tid. Just nu finns det inga tävlingar/givaways jag hittar. Jag har kollat in detta spelet sen 6 månader sen. Och jag har inte fått en Beta key ännu. Kan någon vänlig själ fixa en? Har googlat mängder men har inte hittat något användbart. Kan betala FM för den ifall det uppmuntrar. ;) (Mängd diskuteras, har en hyfsad mängd) För er som inte känner till spelet är det en dotA (WC3) klon typ. Deras hemsida:Heroes of Newerth Jag har BETA key=) spelet är skönt som fan:D Har du en du kan dela med dig? :) Redigerat 24 Augusti 2009 av MrSnow Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag har kollat in detta spelet sen 6 månader sen. Och jag har inte fått en Beta key ännu. Kan någon vänlig själ fixa en? Har googlat mängder men har inte hittat något användbart. Kan betala FM för den ifall det uppmuntrar. ;) (Mängd diskuteras, har en hyfsad mängd) För er som inte känner till spelet är det en dotA (WC3) klon typ. Deras hemsida:Heroes of Newerth Jag har BETA key=) spelet är skönt som fan:D Har du en du kan dela med dig? :) Kan ju kolla hur många jag har kvar;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Jag skulle också uppskatta om du hade en Beta Key över till mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Alla som reggar sig på www.playstar.se får en key. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Välkommen till Playstars medlemsregistrering. Denna sida kommer guida dig genom hela registreringen. För att kunna registrera dig måste du vara svensk medborgare, med svensk adress och svenskt personnummer. Notera att du registrerar dig i en spelförening. Genom att gå vidare med registreringen, accepterar du att vi skickar dina personuppgifter till Sverok, som vår förening är knutna till, dom i sig ger ut uppgifterna till staten. Allt detta för att vi skall kunna få bidragspengar av sverok, dessa behövs för att vi ska kunna driva vår verksamhet. Du måste även acceptera att vi skickar ut informationsmail till dig. Vill du läsa mer om sverok, kan du göra det -här-. Vi från playstar önskar dig lycka till och hoppas att du kommer trivas i föreningen. Tryck på "nästa" för att ta dig till nästa steg. nej tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 Välkommen till Playstars medlemsregistrering. Denna sida kommer guida dig genom hela registreringen. För att kunna registrera dig måste du vara svensk medborgare, med svensk adress och svenskt personnummer. Notera att du registrerar dig i en spelförening. Genom att gå vidare med registreringen, accepterar du att vi skickar dina personuppgifter till Sverok, som vår förening är knutna till, dom i sig ger ut uppgifterna till staten. Allt detta för att vi skall kunna få bidragspengar av sverok, dessa behövs för att vi ska kunna driva vår verksamhet. Du måste även acceptera att vi skickar ut informationsmail till dig. Vill du läsa mer om sverok, kan du göra det -här-. Vi från playstar önskar dig lycka till och hoppas att du kommer trivas i föreningen. Tryck på "nästa" för att ta dig till nästa steg. nej tack. Vad har du att dölja då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 http://beta.heroesofnewerth.com/H829BYwa3z/facebook.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.