ImNotHere Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 http://www.emogame.org haha testa det jag tyckte det va ok fortfarande beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 24 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2009 Vad går det ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 ingen aning, btw, fel forum? ska ligga i webbspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Flyttar till rätt forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 25 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2009 Kunde inte registerera mig :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImNotHere Skrivet 18 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Kunde inte registerera mig :Shmm konstigt, vet däremot ej hur du ska göra för att kunna registrera dig (rätt?) så gör om det med en giltig msn och du bör få ett email om att acceptera din registrering, sen bör du kunna logga in :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 men vad går spelet ut på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst patrikking Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 att man ska ta bort av sitt liv så mycket som möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.