Gäst NiQu Skrivet 26 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2009 360 Hårddisk 60GB 360 Konsoll - Premium 360 Wireless Controller GH:Aerosmith Guitar - Wireless GH:World Tour Guitar - Wireless GH:World Tour Drum Kit - Wireless GH:World Tour Double Microphones - Wired 360 Double Microphones - Wired GH:World Tour - Game GH:AeroSmith - Game GH:Legends of Rock - Game 360 Messenger Kit - Wireless Call of Duty 3: Gold Edition - Game Project Gotham Racing 3 - Game + 1 till spel som jag inte kommer ihåg. är 3000kr för billigt? kan jag sälja för mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Jag tror att du skulle kunna ta ganska mycket mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 11 December 2009 Rapport Dela Skrivet 11 December 2009 Jag tror att du skulle kunna ta ganska mycket mer!De trodde de flesta om Hitler också, men hur gick det där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JePPe9 Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 360 Hårddisk 60GB 360 Konsoll - Premium 360 Wireless Controller GH:Aerosmith Guitar - Wireless GH:World Tour Guitar - Wireless GH:World Tour Drum Kit - Wireless GH:World Tour Double Microphones - Wired 360 Double Microphones - Wired GH:World Tour - Game GH:AeroSmith - Game GH:Legends of Rock - Game 360 Messenger Kit - Wireless Call of Duty 3: Gold Edition - Game Project Gotham Racing 3 - Game + 1 till spel som jag inte kommer ihåg. är 3000kr för billigt? kan jag sälja för mer? 3500kr skulle jag tro! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 3 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2010 (redigerat) Hur mycket för bara messenger kit? (Hans konto verkar vara avstängt o.O) Redigerat 3 Mars 2010 av MetalKungen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SuperNintendo Skrivet 8 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2010 Jag tror att du skulle kunna ta 5500 minst. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.