Pikaman Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 skulle gärna vilja ha bra budgetråd för en bra speldator som ska hålla några år och vad jag ska lägga mycket pengar på och vad jag ska lägga lite pengar på. Samt lite ekonomiska råd för någon som har en inkomst på ~200 kr/måndaen för att jag inte ska vänta typ 2 år innan jag har råd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 För 6-7000 får du väl en som klarar alla spel på bra inställningar, min är ett halvår gammal och kostade 7k och flyter på fint. Kolla in http://www.fuska.se/forum/Mounadens_Datorp...a_-t118527.html lite outdated iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 28 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2009 Om du bara har en inkomst på 200kr/månaden så får du seriöst vänta 3-4 år, och då är det om du inte spenderar en enda krona. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 (redigerat) jag tror det skulle gå på en 7,8 tusen om du villl ha en riktig värsting. och din inkomst, du är en 10 åring som får 200 i månadspeng eller hur? jag rekommenderar att du pratar med mamma och pappa om detta och lyssnar på vad dom sätter för max gräns på kostnaden. Redigerat 2 Oktober 2009 av evokia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.