Nacke3000 Skrivet 31 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Ty för hjälpen kompisar! Ska göra questen nu. Ses i andra forum! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Man behöver INTE göra quest för att få watch och de andra sakerna. BTW, kalla inte mig/oss kompisar, det är bögigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Du ber han i observatory questen om en chart, när man har fått watch och sextant. Watch får man i Clock tower (vet itne om man måste ha gjort questen) och Sextant får man från fishing trawler minigame gubben i port kazhad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Nej, jag fick alla från samma ställe. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 1 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Gjorde inte questen. Märkte att man inte behövde! Jag håller på med clue scrollen nu. Jag raporterar vad jag får sen när jag har skatten! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 1 September 2009 Rapport Dela Skrivet 1 September 2009 Nej, jag fick alla från samma ställe.jag gjorde det för en månad sen, och man får INTE alla från samma ställe. Tror du mig itne så gå in o kolla på runehq. Man kan gör Sextant och watch i sitt hus oxå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 2 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Jag har alla sakerna! Det är INTE bögigt att kalla folk för kompisar! Jag fick skräp i skatten! Bara 175k värde! (5 timmars jobb) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Jag har alla sakerna! Det är INTE bögigt att kalla folk för kompisar! Jag fick skräp i skatten! Bara 175k värde! (5 timmars jobb) Klaga inte, har fått typ 90k... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 12 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Nu fick jag 550k Aja det duger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Nu fick jag 550k Aja det duger.Bra jobbat kompis! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Excl Skrivet 12 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Oktober 2009 clock är väl från clocktower? Watch + chart är väl observatory ngt om jag inte minns fel.Allt får man i observatory Quest. Man får inte sakerna från nåt quest. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
super rangnar Skrivet 2 November 2009 Rapport Dela Skrivet 2 November 2009 man behöver inte alls göra obsatovery quest.... du ska ha din clue och gå till observatoriet som ligger nära castle wars och parata med proffesorn,OBS HA CLUE I DIN INVENTORY annars kommer han inte ta upp ämmnet om sextant och watch och chart kolla på tip.it den är bättre ibland Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg