D48 Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 (redigerat) hej på er. det är så att jag har tappat bort ISP skivan man måste ha för man ska kunna använda routern. jag har letat runt på ZyXEL:s hemsida men hittar inget man kan ladda ned så :/ vet ni vart man kan få tag på den skivan eller vad det är man behöver för att få igång routern? Modell på routern: P-320W det enda jag hittade om routern är detta men inget ISP.. http://www.zyxel.se/web/product_family_det...74-64EC0D0D6598 Redigerat 30 Augusti 2009 av 90LIVE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Alla bredbandsdelare jag stött på har fungerat utmärkt utan medföljande CD. Många gånger är det bara textfiler av olika slag som följer med i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 va illa då. vad kan det vara för en text då? för jag har redan testat med texterna som står under routern. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 31 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Vad behöver du skivan till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 31 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Augusti 2009 Vad behöver du skivan till?´venne, men det säger att jag ska stoppa i den när jag ska connecta till routern för första gången eller ngt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.