mert50 Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Hej, nu e d så här att jag e sugen på wow. I sjuan var mina omdömen riktigt dåliga så då bestämde sig mina föräldrar för att stänga av wow för mig för evigt. Men jag har massa klasskompisar som spelar det. Hur kan jag börja spela wow med mina föräldrars godkännande? vad måste jag göra? När jag var tvungen att sluta med wow förbättrade ju inte direkt min skolarbete. / MVH Mert50 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Öh, gör läxor/arbeten innan du spelar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Gör en deal, typ säg om jag får G i alla ämnen så får jag börja köra wow. Eller kom överens om typ en tidsplan t.ex. du får köra wow 1-2 timmar på skoldag och måste göra läxor minst 2 timmar på skoldag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Ehm, hur ska man bli TVUNGEN att göra läxor x antal timmar / dag? Så om man är färdig och har 20 min kvar som man måste göra läxor på; vad ska man göra då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Ja men, gör bara klart dina läxor och spela efter, man behöver ju inte ha exakta tider Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mert50 Skrivet 30 Augusti 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 E lite rädd för att fråga om jag får spela wow igen.. .. Farsan e hur j*vla sträng som helst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Hur kan jag börja spela wow med mina föräldrars godkännande? vad måste jag göra? Du känner dina föräldrar bättre än oss, men skulle gissa på att du kan fråga om du får spela om du gör klart alla dina läxor innan du spelar. Sen att du spelar första månaderna väldigt strängt, säger din farsa att du ska sluta så slutar du, börjar du med "nämen 10 min till, är i en sak här" första veckan då förlorar du nog wow ganska snabbt igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 30 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2009 Parental Control, säg att de kan låsa accountet innan middagen, så att du får tid att göra läxorna. Med parental control så kan dina föräldrar bestämma vilka dagar/timmar ditt account ska vara tillgängligt för inloggning. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Börja med att få bra omdömen först, sen kan du fråga dem och lova att du ska sluta om det går dåligt i skolan igen ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Om du får spela så är ett tips att spela 1 timme, ta rast, gå ifrån datorn en kvart eller så. Om du ska gå och lägga dig vid 10, gå ifrån datorn vid halv tio, kvart i tio och borsta tänderna eller så. Om de ber dig om någonting, kom direkt, och inte efter 5 minuter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg