ELF Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 Vet inte riktigt vad jag ska säga om ändringen. Jag har nyligen haft en paus från runescape men började leta mig tillbaka dit för ca 7 månader sen och såg då den stora uppdateringen de hade gjort. Men det som de har gjort nu de sista dagarna vet jag inte om det har förbättrat något direkt. Får se hur det är på min dator sen när jag kör på max. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 3 September 2009 Rapport Dela Skrivet 3 September 2009 (redigerat) Jag gillar verkligen den nya update. Specielt dessa nya cursor... och minimapen är så jävla fin och riktigt.. Sånna updates är helt rätt, men det var helt fel att ta bort gamla wildy (gamla updates) :/ :) Redigerat 3 September 2009 av Estevan137 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 jag tycker runetech 5 var bra förutom jag hade problem med java på hd så jag fick köra med sd i 2 veckor. men det löste dom sen! nån som haft samma problem som jag? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 jag tycker runetech 5 var bra förutom jag hade problem med java på hd så jag fick köra med sd i 2 veckor. men det löste dom sen! nån som haft samma problem som jag? :(Det blev ett grafikfel vid uppdateringen. Några kompisar fick ett liknande problem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Ska jag vara ärlig tycker jag att det laggar mer. -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 usch :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Friday Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Många botar funkar inte nu. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 (redigerat) Jag vet att min data är 1år gammal. Men den ska klara av runescape bättre!Min är tre år gammal och laggar inte det minsta. Redigerat 19 September 2009 av DonaldDuck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Jag vet att min data är 1år gammal. Men den ska klara av runescape bättre!Min är tre år gammal och laggar inte det minsta. Min är 5 år gammal och laggar inte det minsta :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 19 September 2009 Rapport Dela Skrivet 19 September 2009 Jag menar inte lixom att det verkligen " DET LAGGAR FÖR HELVETE!!!!!!!!!11 " Men ibland så hackar det till lite, vilket inte gjorde förut. Before the update. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Jag anser att dom gjorde runescape fulare än när jag började spela för typ 5 år sedan :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 20 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Jag har vant mig och gillar allt i updateringen! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg