Viruz256 Skrivet 20 September 2009 Rapport Dela Skrivet 20 September 2009 Jag anser att dom gjorde runescape fulare än när jag började spela för typ 5 år sedan :(Word!! Hatar förövrigt det nya med "emotes" när man göra nått, som svärdet när man slåss och det. Ser skit fult ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 (redigerat) Nu har der precis kommit en till liten uppdatering. Vet inte om det hör till Tek5. Men man kan nu lägga till ett objective. Det gör det lite roligare när man håller på att levla upp något. TS: Jag tycker du ska döpa om tråden till "RuneScape Snacka uppdateringar" så det blir allmänt för RuneScape. EDIT (ca 15.20): Nu har de precis lagt till ground blending. Man kan ha det på eller av. Det tar bort fyrkanterna som syns på marken. Övergången från ex. gräs till grus är inte lika kantig. Redigerat 21 September 2009 av ELF Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Sounds nice. Ska checka. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 21 September 2009 Rapport Dela Skrivet 21 September 2009 Jag anser att dom gjorde runescape fulare än när jag började spela för typ 5 år sedan :(Word tbh.Fagex gör alla updates SHIT novadays. Så ballt de var att spela in the days...:( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg