lillbrallan Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Jag har torterat människor i templet så jag har fått 2000 evil points eller vad det hetter då står det : make a truly evil sacrifice at the hour of the mystical midnight jag undrar vilken timme är det då jag ska göra den där sacrificen ? hjälp snabbt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Midnatt? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lillbrallan Skrivet 2 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 Midnatt? ;Dhar provat flera gånger funkar inte ;O :P och ska jag vänta tills den är 00:00 am? :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 2 September 2009 Rapport Dela Skrivet 2 September 2009 (redigerat) Ja, och det måste vara din fru/man också. Förresten så suger vapnet man får ^_^ . Det har väl samlarväde, men inte mycket därtill. Redigerat 2 September 2009 av Mezox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.