Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är?

Vilken ras är du?

Terrans

Um, det verkar som du spelar på en engelsk server... Om du nu vill fortsätta med detta så går du till din planet och letar efter byggnaden "Science Fatility", därefter trycker du på den och fortsätter med resten av uppdraget.

Hittade den, men lyckas ändå inte med uppdraget
Skrivet

Har fastnat på ett "quest", man ska trycka på sin Science Facility’. men jag hittar den inte :( nån som vet var den är?

Vilken ras är du?

Terrans

Um, det verkar som du spelar på en engelsk server... Om du nu vill fortsätta med detta så går du till din planet och letar efter byggnaden "Science Fatility", därefter trycker du på den och fortsätter med resten av uppdraget.

Hittade den, men lyckas ändå inte med uppdraget

Du ska, i rullgardinen, välja inrikting

Skrivet

Ibland när jag ska logga in står det: Det där kontot finns inte. men ibland funkar det

Skrivet

Trevligt trevligt :)

Jag fortsätter översätta Wikin, och har nu fått erbjudande om att börja som moderator på Travians forum igen, så jag kanske lägger ner med att spela Imperion, men får se... Ska väl döda några gubbar iallafall :)

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...