asabrasa Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 min favorit quets är när man ska göra sin egen trollstav kommer dock inte ihåg vad den questen heter. den quest jag avskyr mest är Tears of the Savior jag avskyr att leta reda på dem där små jävla stenarna. så dela med er om era favorit och hat quester från Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 min favorit quest är nog "tournament of ten bloods" tror jag den heter, det är daedric shrine of boethia min "hat" quest är nog "tutorial" nej, men kanske leyawiin mages guild questen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Min hat quest är när man ska skaffa fram ett motgift mot vampyrism. Kan någon berätta vad man ska göra på den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Samma som alexander pga att det kan bugga sig så att det inte går att göra. + flera andra quests som kan bugga sig så att man inte kan göra klart dem. Oblivion är ganska så buggigt :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 4 September 2009 Rapport Dela Skrivet 4 September 2009 Questen för Sanguine Rose är rolig:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Min favorit quest är nog "Paranoia" eller vad den heter, när man ska skugga/döda folk som Dorian (?) tror planerar att döda honom.. visst det var inte den roligaste questen att göra men jag gillade karaktären (asså Dorian) Min hat quest är en quest man gör åt fighters guild där man hittar guild leaderns son död i en grotta och den där night elfen blir kickad för där buggade sig mitt spel och jag kan inte göra dom sista questerna (Det är dom absolut sista jag har) <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Mitt hat quest är när man ska samla alla dead drops åt dark brotherhood. Har dock inte ett favorit quest Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 Min favorit är whodunit jag har inget hat quest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Det finns ett quest med Dark Brotherhood som man ska döda några gubbar i ett hus och ingen får se dig göra det. Det är det roligaste questet till Oblivion :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Det finns ett quest med Dark Brotherhood som man ska döda några gubbar i ett hus och ingen får se dig göra det. Det är det roligaste questet till Oblivion :PAa, det är pwn. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 De tre över mig har rätt, eftersom det finns så många roliga sätt att spela ut personerna i huset mot varandra. Det sämsta är nog... nej, jag vet inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 September 2009 Rapport Dela Skrivet 17 September 2009 Det finns ett quest med Dark Brotherhood som man ska döda några gubbar i ett hus och ingen får se dig göra det. Det är det roligaste questet till Oblivion :P +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.