Lynott Skrivet 5 September 2009 Rapport Dela Skrivet 5 September 2009 Vill att ni kommer med massa ideer om nya spel till mitt Gamecube! Allt tillåts Söker främst slagsmåls spel, FPS, mario spel osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 6 September 2009 Rapport Dela Skrivet 6 September 2009 Super Smash Bros. Melee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Legenden Skrivet 8 September 2009 Rapport Dela Skrivet 8 September 2009 (redigerat) Super Smash Bros. Melee Jag tyckte han sa att man ska brainstorma på helt nya spel! Inte de som redan finns! Iförsig så kan man tänka sig något i fps-genren, typ ett nytt medal of honor eller COD spel. För Gamecube är fortfarande så pass popis så att man nästan saknar spel som Guitar Hero och andra FPS spel till konsollen! Mvh: Legenden Redigerat 8 September 2009 av Legenden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
treb71 Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 super smash bros mele,dragonballZ budokai 2 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Super Smash Bros. Melee Jag tyckte han sa att man ska brainstorma på helt nya spel! Inte de som redan finns! Iförsig så kan man tänka sig något i fps-genren, typ ett nytt medal of honor eller COD spel. För Gamecube är fortfarande så pass popis så att man nästan saknar spel som Guitar Hero och andra FPS spel till konsollen! Mvh: Legenden ...jag trodde han menade att man skulle ge förslag på spel han ska köpa? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Kan du skriva vilka spel du har? Blir mycket lättare då ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 (redigerat) metroid prime serien,need for speed underground,sonic heroes och sen om du vill ha slagsmål skulle jag rekommendera nån sorts streetfigthing spel, finns det ghost recon till gamecube? (har tyvärr inga sådana) ;) Redigerat 25 September 2009 av evokia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Super Smash Bros. Melee Jag tyckte han sa att man ska brainstorma på helt nya spel! Inte de som redan finns! Iförsig så kan man tänka sig något i fps-genren, typ ett nytt medal of honor eller COD spel. För Gamecube är fortfarande så pass popis så att man nästan saknar spel som Guitar Hero och andra FPS spel till konsollen! Mvh: Legenden Nya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Nya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis du har inte någon egentlig anledning att vara ironisk eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 25 September 2009 Rapport Dela Skrivet 25 September 2009 Nya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis du har inte någon egentlig anledning att vara ironisk eller hur? lol wat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 28 September 2009 Rapport Dela Skrivet 28 September 2009 Super Smash Bros. Melee Jag tyckte han sa att man ska brainstorma på helt nya spel! Inte de som redan finns! Iförsig så kan man tänka sig något i fps-genren, typ ett nytt medal of honor eller COD spel. För Gamecube är fortfarande så pass popis så att man nästan saknar spel som Guitar Hero och andra FPS spel till konsollen! Mvh: Legenden Nya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis är du förvånad över att man skriver om gamecube på forumet för gamecube? om du bara tänker vara elak kan du lika gärna hålla dig borta :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 September 2009 Rapport Dela Skrivet 29 September 2009 Super Smash Bros. Melee Jag tyckte han sa att man ska brainstorma på helt nya spel! Inte de som redan finns! Iförsig så kan man tänka sig något i fps-genren, typ ett nytt medal of honor eller COD spel. För Gamecube är fortfarande så pass popis så att man nästan saknar spel som Guitar Hero och andra FPS spel till konsollen! Mvh: Legenden Nya spel till gamecube? Jo dom tillverkas ju massvis är du förvånad över att man skriver om gamecube på forumet för gamecube? om du bara tänker vara elak kan du lika gärna hålla dig borta :angry: Vad babblar du om? Jag menade att det inte tillverkas nya spel till gamecube längre, alltså är alla spel relativt gamla och det finns inte "nya" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg