Arcanum Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Finns det någon FF-film? Eller kommer det någon i framtiden? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Det finns final fantasy anime oxå.... Men final fantasy filmen blev sågad av kritikerna, men jag tyckte att den var ganska bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Quisties Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Snart kommer FFVII som film. annars finns ju Final Fantasy: spirits within Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skywalker Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 Det finns final fantasy anime oxå.... Men final fantasy filmen blev sågad av kritikerna, men jag tyckte att den var ganska bra tyckte också den var bra, fattar inte varför den blev sågad. dom sa "den här sortens film är för tidig" eller nåt sånt, duh, den är inte tidig om dom kan göra den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Den första filmen var helt 3D-animerad, de har gjort ett oähört bra jobb för det ser så himla verkligt ut. Nästa film (Advent Children) blir inte 3D-animerad men den blir förhoppningsvis mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kekko Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 ja det finns!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Magus Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Snart kommer Final Fantasy VII Advent children som är en fortsätning på FF VII http://www.7ac.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Den var inte bra, kan jag säga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Tyckte Final Fantasy filmen var otroligt tråkig. Vet inte så mycket om FF men det handlar väl inte om framtiden? Trodde det skulle vara fantasy och ha svärd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 15 April 2004 Rapport Dela Skrivet 15 April 2004 Det trodde jag oxå innan jag såg den.. Men det vore bättre om dom gjorde det så Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Advent Children bygger på FFXII, det är inte en fortsättning. Också har de svärd i den så den blir grymt mycket coolare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.