pjoelj Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Jag bara undrar. Kan någon rekommendera ett bra sätt att tjäna pengar? Jag är free, lvl 43 mining, 40 smithing, 46 fishing, 51 cooking, 33 prayer, 36 crafting, 45 woodcutting och firemaking, 38 magic och 40 runescafting. Jag kan döda cockroach soldiers utan mat, vet inte om jag kan med demoner, hellhounds och typ allt annat i wilderness volcano. Tacksam för svar. Jag har full rune och explorer ring 3 om det betyder något. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Woodcutting och mining ger bra med pengar på hög level... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjoelj Skrivet 9 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Woodcutting och mining ger bra med pengar på hög level...Jo men jag är inte så hög level... Eller vad räknar du som hög? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 75+ e hyfsat högt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Spring med airrunes. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nicke02 Skrivet 9 September 2009 Rapport Dela Skrivet 9 September 2009 Omfg... Det kommer in 3 trådar varje dag om samma jävla fråga... Hur får man pengar som? Jadu läs alla guider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Mining - sälj Iron Ore och Coal Hill Giants - Döda och sälj Big bones och limpwurt roots. Jag har skaffat 1 mil på detta nu, min account är typ lvl 47. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Spring med airrunes. Det blir bra cash i slut ändan > men fett lökigt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Woodcut Magic Logs, Crafta AirRunes Assistance 10x.. få mining till 85, men det tar ju sin tid ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Jag bara undrar. Kan någon rekommendera ett bra sätt att tjäna pengar? Jag är free, lvl 43 mining, 40 smithing, 46 fishing, 51 cooking, 33 prayer, 36 crafting, 45 woodcutting och firemaking, 38 magic och 40 runescafting. Jag kan döda cockroach soldiers utan mat, vet inte om jag kan med demoner, hellhounds och typ allt annat i wilderness volcano. Tacksam för svar. Jag har full rune och explorer ring 3 om det betyder något. ta lv 60 woodcutting och hugg yews. det är 300 000 xp totalt vid lv 60 så du vet hur mycket det behövs Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg