Ryssfemma Skrivet 10 September 2009 Rapport Dela Skrivet 10 September 2009 https://www.inet.se/datorer/baerbara/acer-a...remium/1967962/ det här är grejer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 11 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Okej, har nu 3st att välja mellan. Köper datorn nästa vecka så jag får ta och fundera över helgen. Tack för era tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Okej, har nu 3st att välja mellan. Köper datorn nästa vecka så jag får ta och fundera över helgen. Tack för era tips. jag tycker att du ska ta den Acer Aspire. Acer gör ganska bra saker. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Har du inte fått en med skolan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 13 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Har du inte fått en med skolan?Nej, när jag började teknikprogrammet för ett år sedan så var det inte på frågan. Men nu har det börjats diskuteras om att alla på TE ska få en bärbar dator. Men jag tror inte att dem är såpass bra att man kan spela spel på dem. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 https://www.inet.se/datorer/baerbara/acer-a...remium/1967962/ det här är grejer inga bra grejor imo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 15 September 2009 Rapport Dela Skrivet 15 September 2009 Har du inte fått en med skolan?Nej, när jag började teknikprogrammet för ett år sedan så var det inte på frågan. Men nu har det börjats diskuteras om att alla på TE ska få en bärbar dator. Men jag tror inte att dem är såpass bra att man kan spela spel på dem. Hm. Jag som trodde att Sverige hade kommit över stenåldern nu. Själv tycker jag att det är självklart att man ska få dator, de flesta kan man spela cs eller wow, men crysis eller liknande spel kommer nog inte på frågan. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Har du inte fått en med skolan? Nej, när jag började teknikprogrammet för ett år sedan så var det inte på frågan. Men nu har det börjats diskuteras om att alla på TE ska få en bärbar dator. Men jag tror inte att dem är såpass bra att man kan spela spel på dem. Hm. Jag som trodde att Sverige hade kommit över stenåldern nu. Själv tycker jag att det är självklart att man ska få dator, de flesta kan man spela cs eller wow, men crysis eller liknande spel kommer nog inte på frågan. Folkpartist? Staten kan väl inte slänga ut hela sin budget på att alla ska ha gratis datorer? Det är ju något som friskolorna lockar med, inte statliga skolor. Har själv en Samsung R720, 17,3", Core2Duo, 4GB RAM, 1GB ATI Radeon 4650 kort i... Funkar finfint :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 (redigerat) Har du inte fått en med skolan? Nej, när jag började teknikprogrammet för ett år sedan så var det inte på frågan. Men nu har det börjats diskuteras om att alla på TE ska få en bärbar dator. Men jag tror inte att dem är såpass bra att man kan spela spel på dem. Hm. Jag som trodde att Sverige hade kommit över stenåldern nu. Själv tycker jag att det är självklart att man ska få dator, de flesta kan man spela cs eller wow, men crysis eller liknande spel kommer nog inte på frågan. Folkpartist? Staten kan väl inte slänga ut hela sin budget på att alla ska ha gratis datorer? Det är ju något som friskolorna lockar med, inte statliga skolor. Har själv en Samsung R720, 17,3", Core2Duo, 4GB RAM, 1GB ATI Radeon 4650 kort i... Funkar finfint :) Haha, inte för att jag vill fortsätta denna diskussion men, i 95% av jobben som finns i Sverige, kanske t.o.m mer så använder man sig av en dator. Ingen använder längre papper och penna förutom små anteckningar eller signaturer. En dator i plugget hjälper massor sen så blir det inte ett 100 tals papper och ett tiotal pärmar utan bara en liten laptop ;) Slänga ut är väl helt fel ord också. Redigerat 23 September 2009 av Animal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 23 September 2009 Rapport Dela Skrivet 23 September 2009 Har du inte fått en med skolan? Nej, när jag började teknikprogrammet för ett år sedan så var det inte på frågan. Men nu har det börjats diskuteras om att alla på TE ska få en bärbar dator. Men jag tror inte att dem är såpass bra att man kan spela spel på dem. Hm. Jag som trodde att Sverige hade kommit över stenåldern nu. Själv tycker jag att det är självklart att man ska få dator, de flesta kan man spela cs eller wow, men crysis eller liknande spel kommer nog inte på frågan. Folkpartist? Staten kan väl inte slänga ut hela sin budget på att alla ska ha gratis datorer? Det är ju något som friskolorna lockar med, inte statliga skolor. Har själv en Samsung R720, 17,3", Core2Duo, 4GB RAM, 1GB ATI Radeon 4650 kort i... Funkar finfint :) Haha, inte för att jag vill fortsätta denna diskussion men, i 95% av jobben som finns i Sverige, kanske t.o.m mer så använder man sig av en dator. Ingen använder längre papper och penna förutom små anteckningar eller signaturer. En dator i plugget hjälper massor sen så blir det inte ett 100 tals papper och ett tiotal pärmar utan bara en liten laptop ;) Slänga ut är väl helt fel ord också. Hm, de flesta skolorna har väl datorer som eleverna kan använda? Hur många elever har inte en dator hemma? Fast nu kanske vi ska släppa ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 24 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 September 2009 Efterom att jag har fått hjälp och beställt en dator så finns det ingen vits att diskutera i denna tråd. Låser därmed den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg