Raptomex Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Det gäller ju också att de tar hand om anmälningar och sånt, inte bara är online. Men jag tror det kommer bli lagom aktivitet nu när Raptomex blivit mod :) Jag kanske är lite trög och tar god tid på mig vid granskning av en anmälning, men jag är ju ny som "global moderator" så det är väl så i början. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Det gäller ju också att de tar hand om anmälningar och sånt, inte bara är online. Men jag tror det kommer bli lagom aktivitet nu när Raptomex blivit mod :) Jag kanske är lite trög och tar god tid på mig vid granskning av en anmälning, men jag är ju ny som "global moderator" så det är väl så i början. ;) Grattis! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Det gäller ju också att de tar hand om anmälningar och sånt, inte bara är online. Men jag tror det kommer bli lagom aktivitet nu när Raptomex blivit mod :) Jag kanske är lite trög och tar god tid på mig vid granskning av en anmälning, men jag är ju ny som "global moderator" så det är väl så i början. ;) Man får gratulera, välförtjänt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Är han moderator? Hoppas inte han tar det überseriöst och leker minidiktator som jag ser vissa på forumet gör. Hoppas han är en chill snubbe som chillar runt och tar allt med en nypa salt, men grattis Raptohex Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.