Hoppa till innehåll

Moderatorerna Är Långsamma.


Poesi

Rekommendera inlägg

  • Svar 27
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Att vara Moderator på fuska är inget jobb. Det får inte betalt för vad de gör och ändå tycker ni att de ska skippa skolan, dumpa polarna och sluta på diverse fritidsaktiviteter? Nej, det är bra som det är.

Det är just därför man ska ta personer som har tid att vara moderatorer vilket de nuvarande inte värkar ha, jag hade massor med tid över på sommarlovet och kunde göra ett bra jobb då.

 

Är nöjd med hur det är nu, men en till skadar inte.

Redigerat av WASD
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara Moderator på fuska är inget jobb. Det får inte betalt för vad de gör och ändå tycker ni att de ska skippa skolan, dumpa polarna och sluta på diverse fritidsaktiviteter? Nej, det är bra som det är.

Det är just därför man ska ta personer som har tid att vara moderatorer vilket de nuvarande inte värkar ha, jag hade massor med tid över på sommarlovet och kunde göra ett bra jobb då.

 

Är nöjd med hur det är nu, men en till skadar inte.

 

1-2 till skulle som sagt inte skada, fast för det mesta tycker jag att moderatorer borde ge varningar fortare för folk som gör typ 8 onödiga trådar, för man kan väl inte göra trådar när man har en varning? Iaf inte på några dagar?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Att vara Moderator på fuska är inget jobb. Det får inte betalt för vad de gör och ändå tycker ni att de ska skippa skolan, dumpa polarna och sluta på diverse fritidsaktiviteter? Nej, det är bra som det är.

Det är just därför man ska ta personer som har tid att vara moderatorer vilket de nuvarande inte värkar ha, jag hade massor med tid över på sommarlovet och kunde göra ett bra jobb då.

 

Är nöjd med hur det är nu, men en till skadar inte.

 

1-2 till skulle som sagt inte skada, fast för det mesta tycker jag att moderatorer borde ge varningar fortare för folk som gör typ 8 onödiga trådar, för man kan väl inte göra trådar när man har en varning? Iaf inte på några dagar?

 

Saken är den att om en person bestämmer sig för att göra 50 onödiga trådar på under 3 minuter kommer vi fortfarande plocka bort alla trådar han gjort. Ingen skulle märka någon skillnad förutom dom som är otroligt känsliga och kommer få psykiska men för resten av livet för att ha sett massor spam.

Även om det hade tagit en extra dag för moderatorerna att ta han om det hade det fortfarande raderats och ingen hade märkt skillnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vi är inte särskilt inaktiva, jag är inne varje dag. Men inte alltid man orkar ta hand om alla anmälningar varje gång man loggar in, men det tar egentligen max någon dag. Ser utöver mig själv de flesta online varje dag. Den senaste anmälningen nu till exempel är sen 10 September, det är två dagar, och det är en av två anmälda just nu. Anledningen till att den är kvar är för att jag inte riktigt vet hur jag ska göra med den, jag tänkte att någon annan får ta hand om just den ^^ Annars är det 1-2 dagar som det brukar vara.

 

Om admin anser att det behövs fler så kommer han hitta fler, som det ser ut nu så har han sagt att det är tillräckligt aktiv på moderatorfronten just nu ;

 

EDIT:

 

http://img338.imageshack.us/img338/149/testmn.th.png

 

Av 7 är 6 online idag och 1 igår. Det är bra aktivitet, 7 moderatorer ska räcka.

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att vissa av dem nuvarande moderatorerna gör ett mycket bra jobb. Kanske man skulle se över vissa moderatorer. Nu tänker jag på Nico och slasktratt, det är inte ofta man ser dem göra något i forumet. Kanske man skulle avsätta dem och lägga till 1-2 "aktiva" medlemmar..? Jag ser inte syftet med att ha 2 moderatorer som inte gör något av det dem är tillför. Men vad vet jag, dem kanske tar hand om inskickade fusk..?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att vissa av dem nuvarande moderatorerna gör ett mycket bra jobb. Kanske man skulle se över vissa moderatorer. Nu tänker jag på Nico och slasktratt, det är inte ofta man ser dem göra något i forumet. Kanske man skulle avsätta dem och lägga till 1-2 "aktiva" medlemmar..? Jag ser inte syftet med att ha 2 moderatorer som inte gör något av det dem är tillför. Men vad vet jag, dem kanske tar hand om inskickade fusk..?

Det läggs inte in speciellt många fusk, och när det väl gör de så är de oftast stavfel överallt i dem, eller så är fusket helt inkorrekt. Så om slasktratt och Nicos jobb på fuska är att lägga in fusk så gör dem knappast ett bra jobb...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag tycker att vissa av dem nuvarande moderatorerna gör ett mycket bra jobb. Kanske man skulle se över vissa moderatorer. Nu tänker jag på Nico och slasktratt, det är inte ofta man ser dem göra något i forumet. Kanske man skulle avsätta dem och lägga till 1-2 "aktiva" medlemmar..? Jag ser inte syftet med att ha 2 moderatorer som inte gör något av det dem är tillför. Men vad vet jag, dem kanske tar hand om inskickade fusk..?

Det läggs inte in speciellt många fusk, och när det väl gör de så är de oftast stavfel överallt i dem, eller så är fusket helt inkorrekt. Så om slasktratt och Nicos jobb på fuska är att lägga in fusk så gör dem knappast ett bra jobb...

 

många fusk och recensioner är så jävla undermåliga att de inte godkänns
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jo det kommer in en del fusk faktiskt, minns inte riktigt men upp till 5-10 per dag kanske. De flesta har stavfel och glömt stor bokstav etc. och de går snabbt att neka. Däremot tror jag att vissa mods är lite lata när det gäller att ta hand om fusk, var 20-30 i kö samtidigt ibland när jag var mod, upp till en vecka gamla.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...