CookieMan Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Tjena! Idag släpptes det nya Guitar Hero 5! Är det någon som har/ska köpa det? Jag tror att jag tar och hoppar över det den här gången. Låtlistan verkar ganska kass och resten verkar ungefär som i GH:WT. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Tjena! Idag släpptes det nya Guitar Hero 5! Är det någon som har/ska köpa det? Jag tror att jag tar och hoppar över det den här gången. Låtlistan verkar ganska kass och resten verkar ungefär som i GH:WT. det är väll roling stones?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 11 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Tjena! Idag släpptes det nya Guitar Hero 5! Är det någon som har/ska köpa det? Jag tror att jag tar och hoppar över det den här gången. Låtlistan verkar ganska kass och resten verkar ungefär som i GH:WT. det är väll roling stones?? Menar du att det är med Roling Stone-låtar?Ja, det är många kända band med, men nästan inga kända låtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Tjena! Idag släpptes det nya Guitar Hero 5! Är det någon som har/ska köpa det? Jag tror att jag tar och hoppar över det den här gången. Låtlistan verkar ganska kass och resten verkar ungefär som i GH:WT. det är väll roling stones?? Menar du att det är med Roling Stone-låtar?Ja, det är många kända band med, men nästan inga kända låtar. men det har ju nyss kommit utt GH: roling stones, det kanske é det?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Tjena! Idag släpptes det nya Guitar Hero 5! Är det någon som har/ska köpa det? Jag tror att jag tar och hoppar över det den här gången. Låtlistan verkar ganska kass och resten verkar ungefär som i GH:WT. det är väll roling stones?? Menar du att det är med Roling Stone-låtar? Ja, det är många kända band med, men nästan inga kända låtar. men det har ju nyss kommit utt GH: roling stones, det kanske é det?? Emh? Du kanske syftar på Rock band: Beatles? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
IRaeven Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Tjena! Idag släpptes det nya Guitar Hero 5! Är det någon som har/ska köpa det? Jag tror att jag tar och hoppar över det den här gången. Låtlistan verkar ganska kass och resten verkar ungefär som i GH:WT. det är väll roling stones?? Menar du att det är med Roling Stone-låtar? Ja, det är många kända band med, men nästan inga kända låtar. men det har ju nyss kommit utt GH: roling stones, det kanske é det?? Emh? Du kanske syftar på Rock band: Beatles? japp men nu struntar ni i mig och skriver i själva tråden istället:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Ska definitivt beställa till Xbox360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Online spelet asså att spela över online är rätt så nice, men själva låtarna suger, men bra band som tidigare sagt. Inget köp alls. Har ni sett band hero? Så jävla gay.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 11 September 2009 Rapport Dela Skrivet 11 September 2009 Blir inget köp för mig blev Rock Band: The Beatles istället :) . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Jag vill egentligen köpa det, om så bara för Sultans of Swing, men det får nog bli lite senare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Jag vill egentligen köpa det, om så bara för Sultans of Swing, men det får nog bli lite senare. sultans of swing är otroligt skön att lira :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 18 September 2009 Rapport Dela Skrivet 18 September 2009 Ska beställa det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg