Hoppa till innehåll

Sms Tjänst


Ceto
 Dela

Rekommendera inlägg

Hej alla jag har en liten fråga, Jag har 2 st CS servrar och det finns flera som vill köpa admin och jag säljer för 100 kr men jag måste ha SMS betalnings tjänst så folk kan skicka typ admin till 1234 skrev bara någon siffra. Jag vill helst ha GRATIS jag vill ha GRATIS rättare sagt.

 

Jag skulle vilja ha ett ganska snabbt svar ska sälja admin så snabbt som möjligt.

 

Mvh Ceto

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej alla jag har en liten fråga, Jag har 2 st CS servrar och det finns flera som vill köpa admin och jag säljer för 100 kr men jag måste ha SMS betalnings tjänst så folk kan skicka typ admin till 1234 skrev bara någon siffra. Jag vill helst ha GRATIS jag vill ha GRATIS rättare sagt.

 

Jag skulle vilja ha ett ganska snabbt svar ska sälja admin så snabbt som möjligt.

 

Mvh Ceto

 

Ip på servern?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var inte meningen att du ska skriva något annat an vad frågan är? du kan bli varnad för de eller få en varning.

 

SyndroM-Gaming.se #1 - Easy Blocks IP : syndrom.mine.nu:27015

 

SyndroM-Gaming.se #2 - Hide N Seek [No Blocks] IP : syndrom.mine.nu:27016

 

KOM TILL saken vet du hur man får SMS tjänst ? ..

 

Läs Första inlägget.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det var inte meningen att du ska skriva något annat an vad frågan är? du kan bli varnad för de eller få en varning.

 

SyndroM-Gaming.se #1 - Easy Blocks IP : syndrom.mine.nu:27015

 

SyndroM-Gaming.se #2 - Hide N Seek [No Blocks] IP : syndrom.mine.nu:27016

 

KOM TILL saken vet du hur man får SMS tjänst ? ..

 

Läs Första inlägget.

Anledningen till att han frågade om IP var förmodligen för att kolla att det här inte är en scam tråd. Anyway, varför ska man pröjsa för att vara admin? :S
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag vill ha något bra som inte tar pengar ifrån mig mo sms tar hälften av pengarna ...

 

Jag vill ha något GRATIS och jag vill inte ge personlig information

MO-SMS tar bara 8% av intäkterna. Förresten så är dina krav helt orimliga. Att hitta en helt anonym tjänst som inte kostar något... Yeah, right... ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du vet att man betalar skatt på vinster man gör?

Dessutom finns det knappast gratistjänster som betalar sms ur egen ficka.

 

Be dem betala in på ett bankkonto, då kan det skötas privat utan inblandning av staten.

Jomen då kan dom tro att han ska scamma dom..

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...