Hoppa till innehåll

Bannad!


LeetrN
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 46
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 3 veckor senare...

Tjenis penis

 

Jag märkte igår när jag skulle logga inn på mitt account att jag var bannad :( .Så då kollade jag och då hade någon annan snott mitt konto. Inte för att jag bryr mig men jag tycker det är dåligt av jagex att dom inte kollar upp att det är från samma ip adress i alla fall. Så till diskutionen har ni blivit bannad av att någon har snott erat konto eller är ni bara missnöjda med jagex? <_<

 

Juste en pic på min ban stats http://i28.tinypic.com/120o7mf.jpg

Det finns en sak du kan göra. Efter ungefär 1-2 år så kommer mätarna gå ner. Min andra RS gubbe jag fick av min kompis när jag var 8, blev bannad, men nu är den unbannad, men jag gjorde en ny som är mycket bättre en den. Men vill du ha kvar den nuvarande är det bara vänta. Min blev unbannad, har du botat, kommer unban kanske inte visas. Lycka till!! //Vinne.cmo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det finns en sak du kan göra. Efter ungefär 1-2 år så kommer mätarna gå ner. Min andra RS gubbe jag fick av min kompis när jag var 8, blev bannad, men nu är den unbannad, men jag gjorde en ny som är mycket bättre en den. Men vill du ha kvar den nuvarande är det bara vänta. Min blev unbannad, har du botat, kommer unban kanske inte visas. Lycka till!! //Vinne.cmo

Om du inte märkt står det "Expires N/A" vilket också menar att den aldrig kommer bli unbannad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

DU är, enligt reglerna som du accepterade vid registrationen, ansvarig för ditt konto oavsett vad som händer.

Har någon hackat ditt konto är det DITT fel, eftersom du inte hållt koll på det (Byta lösenord då och då m.m.), därmed är DU ansvarig om någon bannar ditt konto.

 

Med andra ord är allt DITT fel, och inte Jagex!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så... Om en av världens bästa hackers hackar sig in på jagex server där alla lösenord och så finns. Tar just DITT och byter pass. Då är det DITT fel eftersom dom hackade DITT acc. Nej... Då är det jagex som har dålig säkerhet (Men med världens bästa hackers vet man aldrig vad som kan hända :P)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...