Organism Skrivet 30 September 2009 Rapport Dela Skrivet 30 September 2009 Man kallar fan inte Jagex för bögar. "Fagex". Dom gjorde ju fan spelet så att vi kan spela, och så gnäller man bara, usch dålig stil. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Estevan137 Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Yepp har hänt mig också att jag blivit bannad samma sätt som dig... Men jag skickade ett mail till Jagex och de öppnade accountet efter några dagar.. ;) Min tips är att maila de och säga sanningen istället för att sitta här och gnälla XD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 1 Oktober 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 jaha då fick man svar från FAGEX!Skyll dig själv, du fick den bannad enligt meddelandet... aa men det stämmer ju inte Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 1 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Oktober 2009 Om du inte hade brytt dig om det - hade du inte skrivit tillbaka? Haha, fan vad jag älskar sötnosar som dig, skriver alltid fel (a) <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Man kallar fan inte Jagex för bögar. "Fagex". Dom gjorde ju fan spelet så att vi kan spela, och så gnäller man bara, usch dålig stil. Dom gjorde spelet, men dom förstörde också det exakt samma spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 2 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2009 Gillar du inte spelet, spela inte då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vinnne Skrivet 18 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2009 Tjenis penis Jag märkte igår när jag skulle logga inn på mitt account att jag var bannad :( .Så då kollade jag och då hade någon annan snott mitt konto. Inte för att jag bryr mig men jag tycker det är dåligt av jagex att dom inte kollar upp att det är från samma ip adress i alla fall. Så till diskutionen har ni blivit bannad av att någon har snott erat konto eller är ni bara missnöjda med jagex? <_< Juste en pic på min ban stats http://i28.tinypic.com/120o7mf.jpg Det finns en sak du kan göra. Efter ungefär 1-2 år så kommer mätarna gå ner. Min andra RS gubbe jag fick av min kompis när jag var 8, blev bannad, men nu är den unbannad, men jag gjorde en ny som är mycket bättre en den. Men vill du ha kvar den nuvarande är det bara vänta. Min blev unbannad, har du botat, kommer unban kanske inte visas. Lycka till!! //Vinne.cmo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 Det finns en sak du kan göra. Efter ungefär 1-2 år så kommer mätarna gå ner. Min andra RS gubbe jag fick av min kompis när jag var 8, blev bannad, men nu är den unbannad, men jag gjorde en ny som är mycket bättre en den. Men vill du ha kvar den nuvarande är det bara vänta. Min blev unbannad, har du botat, kommer unban kanske inte visas. Lycka till!! //Vinne.cmo Om du inte märkt står det "Expires N/A" vilket också menar att den aldrig kommer bli unbannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fjarten Skrivet 23 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Oktober 2009 undrar vem det kan va som gör så. synd grabben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 ingen här kan hjälpa dig att bli avmed din så kallade "orättvisa ban" gråt inte över spilld mjölk, börja om från början å lämna inte ut lösenordet så funkar det nog sen lille bubben :* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 DU är, enligt reglerna som du accepterade vid registrationen, ansvarig för ditt konto oavsett vad som händer. Har någon hackat ditt konto är det DITT fel, eftersom du inte hållt koll på det (Byta lösenord då och då m.m.), därmed är DU ansvarig om någon bannar ditt konto. Med andra ord är allt DITT fel, och inte Jagex! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 Så... Om en av världens bästa hackers hackar sig in på jagex server där alla lösenord och så finns. Tar just DITT och byter pass. Då är det DITT fel eftersom dom hackade DITT acc. Nej... Då är det jagex som har dålig säkerhet (Men med världens bästa hackers vet man aldrig vad som kan hända :P) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg