Rhino Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Är ja fast? assså när jag va inne på Piratebay så kom det upp typ som ett poppup att min dator attackeras och typ att dte stog vart jag bodde (tyresö) och min IP i ett hörn? är jag fast? asså har dom kommit på mej ;( svara snälla?! vill inte få skulder och massa :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Bara massa påhopp. Tro inte på det lol.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 12 September 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 okej.. du lugnade mej nu, tror min puls gick upp i 3k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Du gjorde väl en liknande tråd för nån månad sen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Ja, du är fast. FBi kommer skicka soldater till dig som kommer kasta ut din dator i mitten av atlanten för att se till att du aldrig laddar ner olagligt igen. De kommer också våldta ditt husdjur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 Ja, du är fast. FBi kommer skicka soldater till dig som kommer kasta ut din dator i mitten av atlanten för att se till att du aldrig laddar ner olagligt igen. De kommer också våldta ditt husdjur. Äntligen något bra sagt av DD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 (redigerat) Detta är vad som kommer att hända, från 1:26 till 1:50 Redigerat 12 September 2009 av MacGyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aether Skrivet 12 September 2009 Rapport Dela Skrivet 12 September 2009 You just got PWND. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 bara att vänta på krav brevet på 500miljoner nu :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Luxaxix Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Att få reda på någons IP är inte direkt svårt, det finns många sätt, de flesta hemsidor känner av vilken IP adress du har. Jag har t.ex tillgång till ett moderatorverktyg på ett forum där jag lätt kan se allas IP. Att polisen får tag på din IP är en självklarhet, men däremot är det svårare för dem att få tag på vart IP adressen finns, då måste de först gå till leverantören och be att få adressen. Förut har inte leverantören varit tvungen att lämna ut adressen, men efter IPRED kan de bli tvingade att göra det i rätten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Om du skulle åka fast så kommer ingen oseriös popup fram utan du kommer få ett mail där det står lite smått och gott och om du har tur kanske ett roligt telefon samtal. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 13 September 2009 Rapport Dela Skrivet 13 September 2009 Är ja fast? assså när jag va inne på Piratebay så kom det upp typ som ett poppup att min dator attackeras och typ att dte stog vart jag bodde (tyresö) och min IP i ett hörn? är jag fast? asså har dom kommit på mej ;( svara snälla?! vill inte få skulder och massa :( Du är inte fast, du är bara korkad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.